Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Kom ind i en god cirkel – Gratis prøverunde og info, hos LOOP Løgstør – torsdag 8. februar 2024 mellem kl. 16.00 og 19.00

februar 8 @ 16:00 - 19:00

Kom ind i en god cirkel – Gratis træningstime torsdag den 8. februar, hvor der er åbent hus for medlemmer af Løgstør Golfklub – Alle er velkomne – Du kan møde og deltage mellem kl. 16.00 og 19.00.
Loop Løgstør invitere jer golfspillere ned i Loop til en snak omkring træning og hvor vigtig det er at holde sin krop ved lige. I skal bare gribe fat i jeres kondisko, drikkedunk og et lille håndklæde, så vil vi vise jer hvordan en træning kører i Loop. Der vil være, kaffe, the, noget koldt, frisk frugt og hjemmebagte boller.
Der er allerede nogle af jer der er godt i gang hernede, I er selvfølgelig også mere end velkommen den dag.
Der er en tilmelding på senest mandag d 5 februar. – Du tilmelder dig ved at sende mail til info@logstorgolfklub.dk
eller ringe til Per på tlf. 24696462

Dato: