​Støt Løgstør Golfklub, hver gang du tanker

Hurra! Vi har fået 3.132 kr. fra OK. Tak til alle jer, der har tanket og valgt at støtte os. Lige nu får vi dobbelt støtte når I tanker med OK-appen.

Vi har indgået en sponsoraftale med OK, så du kan støtte Løgstør Golfklub, hver gang du tanker. Og vigtigst af alt, det koster dig ikke ekstra at støtte vores klub – OK betaler hele beløbet.

Du støtter vores klub med 5 øre/liter når du tanker med OK Kort og 10 øre/liter når du tanker med OK-appen. Når nye kunder har tanket 500 liter indenfor et år, får vores klub en ekstra bonus på 200 kr.

Bestil et OK Kort på www.ok.dk/lokalsporten. Hvis du vælger at tanke med OK-appen, så finder du den i App Store eller Google Play.

Har du allerede et OK Kort? Så ring til OK på 70 10 20 33 og fortæl dem, at du gerne vil støtte Løgstør Golfklub nu. Og så sørger de for at ændre det.

Støt ekstra med OK Mobil

Har du et OK Kort kan du fordoble støtten til vores klub. Vælg en af OK’s Mobil-pakker, så støtter du vores klub med ekstra 5 øre pr. liter, du tanker. Du kan se alle OK’s mobilpakker på www.ok.dk/mobil

Vil du vide mere? Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Per Olsen på 24696462 eller Info@logstorgolfklub.dk.

Støt Løgstør Golfklub, hver gang du tanker

Med et OK Erhvervskort er det nemt for dig og dine medarbejdere at støtte os, når I tanker firmabilen hos OK.

Læs mere om hvordan I kommer i gang med at støtte her.

Link: https://www.ok.dk/globalassets/pdfer/diverse/stoet-sporten-med-erhvervskort.pdf

Næste aktiviteter

Åbningsmatch – Sparekassen Danmark

april 7 @ 9:30 - 15:00