Under Par Challenge – Golfmatch – Afviklet i Løgstør Golfklub.

Mange gæstespillede havde søndag den 24.7.2022, fundet vej til Løgstør Golfklub.

Ikke minde en 16 Golfklubber havde hold med til matchen.

Måske var det ønsket om at vinde adgang til den store Under Par Challenge finale i Tyskland, som havde trukket ekstraordinært mange gæstespiller til Løgstør.

Turneringen blev spillet som green some-par match.

Der blev kæmpet om et velassorteret præmiebord, hvor hovedpræmien var muligheden for at deltage i finalen hos den fantastiske golfklub Schloss Breiten burg nord for Hamborg.

Men trods mange gæster, var det 2 rutinerede herre fra Løgstør – Edwin Lassen og Ib Nielsen, som vandt matchen med 45 stable Ford point, og dermed venter der nu en stor oplevelse for de 2 seniorspillere fra Løgstør Golfklub.

Nummer 2 blev. Bente Brøndum Andersen og John Både Andersen fra Volstrup med 43 point og nummer 3 blev Freddy Larsen og Eva Jensen fra Skive med 40 point.

Der blev også spillet nærmest Flag. På hul 2 var vinderen Carsten Pedersen fra Morsø med 3,39 m. han var ligeledes nærmest på hul 5, med 2,35 m. På hul 11 vandt John Både Andersen fra Volstrup med 1,91 m. og endelig på hul 15 Michael Kjærgaard med 4,81 m.

Matchen blev afviklet i samarbejde med Golfhæftet.

Øvrige præmievindere.:

nr. 4 blev Pia og Brian Andersen fra Skive med 40 point

nr. 5 blev Poul Erik Amstrup og Ulla Bach Jense fra Ørnhøj med 40 point.

nr. 6 blev Allan Hellegaard og Karsten Dam Jensen fra Morsø/Struer med 40 point.

nr. 7 blev Per Olsen og Erik Heilemann Jensen fra Løgstør med 39 point.

nr. 8 blev Jannik Andersen og Dorte Jacobsen fra Hjørring og Aarhus med 38 point.

nr. 9 blev Claus Veggerby Pedersen og Peter Michelsen fra Hørsholm og Løgstør med 38 point