Køb 4 stk. Greenfee for kun kr. 995.

eller book din tid nu og få Greenfee til kr. 325 – Tilbuddet gælder frem til 31.3.2024 – Kan ikke kombineres med andre former for rabat.

Book tiden på Golfbox allerede i dag – Du betaler først ved tjek ind.

Ønsker du at købe 4 stk. Greenfee – Du betaler kr. 995 på Mobil Pay 45352 eller overføre beløbet til Sparekassen Danmark Reg.nr: 9070 konto: 0000273244
Husk at påføre Navn og DGU nr.  – Du sender mail til info@logstorgolfklub.dk om at du ønsker 4 stk. Greenfee og oplyse hvornår du har indbetalt beløbet.

Du modtager herefter på mail dine Greenfee – Dine Greenfee er gældende i 3 år fra udstedelsesdagen.

Når du skal spille, booker du din tid på Golf Box som du plejer og når du ankommer til klubben, vælger du din tid på Golf More automaten, vælger betaling med Greenfee ud for dit navn og herefter scanner du din Greenfee, hvorefter din pris automatisk ændres til kr. 0 og dit scorekort udskrives.

Ønsker du tilbud på Greenfee til Pay & Play Bane eller til leje af Golfbil, kan du kontakte Per Olsen på 24696462 eller mail info@logstorgolfklub.dk så finder vi et tilbud som passer til dine ønsker.

Spørgsmål kan rettes til Per Olsen—tlf. 24696462 eller info@logstorgolfklub.dk