Løgstør Golfklub afholdt lørdag den 29. oktober 2022 årets medhjælpermatch og -fest for alle klubbens frivillige hjælpere, som gennem hele året har været en stor og uvurderlig hjælp med mange timers frivilligt arbejde for klubben.

Stor tak til

klubbens sponsore, som i dagens anledning havde givet en række gaver, som medhjæpere samt vindere fik med hjem. Der var gevinster fra Clemmensen Guld og Sølv, Nyt Syn,, Kirsten Kjar, Fru Kronborg, Kontur- boghandel, Zoom By Zoom, Imerco, Matas, Klippegalleriet, Kingspan, Apoteket, MTH Biler-Toyota, EDC, Sparekassen Danmark, Nybolig, Spar Nord, Royal Unibrew, Nordic Golfers, Super Brugsen, Blomsteriet, Uldjyden, Buksesmeden, Labtech, John Frandsen, Expert Brovst, Møller og Hertzberg,

Dagen startede kl. 11:00 med smørrebrød til alle deltagerne – både golf-  og krolfspillere – inden matchene blev sat igang.

Klubbens krolfbane var i dagens anledning blevet udstyret med en hel del forhindringer. Der skulle spilles både gennem rør og hen over udlagte træplader, hvilket alle krolfspillerne syntes var sjovt og anderledes.

Krolfmatchens vinderne blev:

Hold nr. 1: Anders Jørgensen, Ejvind Jakobsen, Kirsten Schrøder, Ole Pedersen.

Hold nr. 2: Bodil Jensen, Egon Madsen, Mona Lucassen.

Golfmatchen blev spillet henover både den store 18 huls bane og den lille 9 huls bane – på tværs af de sædvanlige huller. Nogle af hullerne skulle spilles baglæns og til et helt andet huls green. Det gav masser af udfordringer, men også masser af sjove oplevelser.

Der var nærmest flaget på hul 7 og 15 -vinderne blev:

Hul 7: Damer: Dorthe Jørgensen 3,46 m. Herrer: Thorkil Kristensen 1,46 m.

Hul 15: Damer: Bente Jespersen 5,19 m. Herrer: Edvin Lassen 2,63 m.

Der blev fundet vindere i både en holdmatch og i en individuel række.

Vindere af Holdmatchen blev:

Nr. 1: med 156 p: Mogens Jespersen, Thorkil Kristensen, Per Søborg, Dorthe Larsen.

Nr. 2: med 154 p: Marianne Bang, Jan K Larsen, Jens Erik Pedersen, Jørgen Laustsen.

Nr. 3: med 152 p, s9: Bente Jespersen, Ove Bang, Preben Eskildsen, Mads Nørbæk Pedersen.

Nr. 4: med 152 p: Erik Heilemann, Jens E.Holm Nielsen, John Jørgensen, Bent Mejlstrup.

Vindere i den individuelle række (blandt de spillere, som ikke i forvejen var blevet vindere i holdmatchen) blev:

Nr. 1 : Karsten Svendsen 50 p.

Nr. 2: Henrik Madsen 47 p.

Nr. 3: Carsten Vestby 46 p.

Nr. 4: Christian Olsen 46 p.

Efter begge matcher mødtes spillerne igen til aften til spisning, præmieuddeling og hygge.

Klubformand Per Olsen bød velkommen og indledte med at takke alle de frivillige og sendte desuden en tak til alle de sponsorer, som havde bakket op om dagen og bidraget til at alle 70 deltagende medlemmer kunne få en gave med hjem.