Bekræftelse af forudbestilt tid, skal ske inden start på runden.

Medlemmer af Løgstør Golfklub skal tjekke ind på medlemsterminalen, der står th. for GolfMore terminal. Her kan medlemmer tjekke ind, bestille tider og printe scorekort. Efter en runde er der også mulighed for her at indtaste dagens score og få den godkendt af markør. Det letteste er at anvende dit digitale DGU-kort med QR-kode via Golfbox-appen på din telefon eller det fysiske DGU-medlemskort via magnetlæseren, der ligger under touchskærmen, Du kan også tjekke ind manuelt, ved at taste dit DGU nr. og din kode til Golfbox på touchskærmen.

Du kan booke din tid på banen, direkte på Golfbox. Hvis du ønsker at bestille tid på Pay & Play Banen, skal du på Golfbox vælge: skift bane og vælge Pay & Play Bane. Husk, at selvom du har bestilt din bane på Golfbox, skal du stadig tjekke ind, før du påbegynder din runde. Ønsker du at spille fra et andet teested, kan du – før du udskriver dit scorekort – vælge: Ændre teested (Mulighederne er 39, 48, 52, 58 og 62 – hvor nr. står for længden på banen x 100).

Booker du en tid på medlemsterminalen, kan du vælge at ændre bane og det teested, du ønsker at spille ud fra. (Normalt vil der være vist 18 huls bane og Teested 56 for mænd og 48 for damer).

BEMÆRK:  Betaling for leje af golfbil, spil på Krolfbane, bolde til drivingrange, køb af øl, vand, vin, kaffe m.m. skal  ske på GolfMore terminal.

På golfbanen er der forbud mod at gå flere end 4 spillere i hver bold.

Der foretages løbende banekontrol.

BETJENING AF GolfMore Terminal.

Aktiver terminalen med tryk på skærmen.  Du vælger mellem.: “Spil, Lej eller Køb”. Skal du returnere en golfbil trykker du også her og vælger efterfølgende “Returner”.

Hele betjeningen foregår på skærm – dog skal PIN-koden til betalingskortet tastes på den lille skærm, hvor kortet indsættes eller chip lægges på.

Følg herefter anvisningerne på skærmen. Kontroller under processen, at de oplysninger der vises, er korrekte – ellers ret/tilvælg hvor muligt.

Eks. kan der tilvælges leje af golfbil, golfudstyr, spil på Krolfbane, bolde til drivingrange, betaling for øl og vand, køb af Golf ved Limfjorden, køb af Golfhæftet m.m.
Efter betalingen ‘leverer’ automaten en betalingskvittering.

Har du – som medlem i Løgstør Golfklub – gæster med, så sker alt registrering for gæsterne på GolfMore terminalen. For medlemmer af Golfring Limfjorden sker prisændringen til 0 kr. automatisk efter gæstens registrering. Har dine gæster booket en tid via Golfbox, står de på skærmen på den bookede tid og de vælger at bekræfte tiden og betale,  hvorefter scorekort bliver udskrevet. Har de ikke booket tid på Golfbox forud, skal de starte med at vælge og bekræfte en tid, hvorefter scorekort bliver udskrevet og bagtagen rives af scorekort og placeres synlig på gæstens golfbag.

Vær obs på, at du ikke kan udskrive dit EGET scorekort, førend dine gæster/medspillere har betalt og bekræftet deres tid på GolfMore terminalen.

Næste aktiviteter

Ekstraordinær Generalforsamling i Løgstør Golfklub

marts 20 @ 17:00 - 17:30

Arbejdslørdag den 23 marts 2024 kl. 8.00