• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Ekstraordinær Generalforsamling i Løgstør Golfklub

marts 20 @ 17:00 - 17:30

Ekstra ordinær Generalforsamling i Løgstør Golfklub afholdes onsdag den 20. marts 2024 kl. 17.00 i klubbens lokaler.

Dagsorden for den Ekstraordinære generalforsamling er følgende:

1. Valg af dirigent.
  2. Forslag fra bestyrelsen.:                                                                                                                                                                                                                                  Der indstilles til generalforsamlingen, at aldersgrænserne i klubbens vedtægter, ændres, så Junior går til og med det år spilleren fylder 20 år, at ungdom (studerende) går til og med det år spilleren fylder 25 år. – Bestyrelsen bemyndiges til at kunne lave refusion på kontingent ved dødsfald. Samt nogle mindre smårettelser.                      Forslag til ændringer af vedtæfter kan læses her.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Forslag til ændring af vedtægter, er godkendt af den ordinære Generalforsamllng, som blev afholdt torsdag den 7.3.2024 – Men da der ikke var 2/3 af klubbens medlemmer repræsenteret på generalforsamlingen, indkaldes der herved til en ekstraordinær Generalforsamling, hvor så 2/3 af de fremmødte skal stemme for, hvorefter vedtægtsændringerne kan godkendes.                                                                                                                                                                    .
  3.   Eventuelt.

Dato: