Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Golfskole – Køb intropakke med 3. mdr. prøvemedlemsskab og kom Gratis på Golfskole

30. maj 2022 @ 17:00 - 18:00

kr. 995

Opstart af begynderhold:

Køb intropakke kr. 995 og få Gratis Golfskole kursus som afsluttes med mulighed for at erhverve et DGU kort. (Der giver ret til at spille i hele verden).

Intropakke indeholder.: 3 mdr. prøvemedlemsskab, Lån af udstyr i prøveperioden, Regel bog, Nem håndbog med regel eksempler, Golfhandske, Tæller til Golfslag, Pose med Tee, markeringsmærke og pitchfork,  Adgang til at deltage i Klub 9, hver torsdag i prøveperioden, 2 stk. Greenfee til Pay & Play Bane, så du kan tage ven eller gæst med ud og spille.

Golfskole kursus strækker sig over 5 kursus aftner af ca. 1 times varighed, hvor du får undervisning af klubbens Pro. Du får ligeledes adgang til en aften med teoriundervisning samt en tur på banen, hvor du får vist regel eksempler i praksis.

Der start et Golfskole kursus mandag den 30. maj og 15 august 2022.

Du kan læse mere om Golfskole på klubbens hjemmeside, under Begyndere eller her

Du kan se alt om Golfskole i denne bruchure

Du kan læse om de lektioner du skal gennemgå og hvordan du erhverver det DGU kort (retten til at spille på alle baner.  Se her

Du kan tilmelde dig her