Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Hygge aften med drøftelse af de nye regler.

31. januar 2019 @ 19:00 - 21:00

Hyggeaften med regel spil. Her i den mørke tid, vil klubben gerne invitere dig til at hyggeaften, hvor vi sammen kan drøfte de nye regler som trådte i kraft her pr. 1.1.2019. – Herunder den nye lokalregl som evt. kan afløse en provisorisk bold m.m.

Mødet afholdes torsdag den 31. januar 2019 kl. 19.00 i Klubhuset. – Du må gerne trykke på interesseret på Facebook, hvis du ønsker at deltage, eller sende en mail til info@logstorgolfklub.dk eller skrive dig på seddel i klubben (Overfor dør til kontor).

Vores nye regel underviser Jan Vestrup, vil denne aften komme ind på de ændringer i reglerne. Herefter vil der være mulighed for, at man holdvis får lejlighed til at spille det nye Regel spil, hvor man skiftevis slår en terning og rykker frem på spillepladen. Her lander man så på det generelle område, eller specifikke områder.: Teestedet, Strafområde, Greenen, Bunker.

Man får så et spørgsmål, men 3 – 4 svarmuligheder, og efterfølgende kan man i gruppen, drøfte spørgsmålet og derved håber vi alle for lært lidt mere om de nye Golfregler.

Spillet er det som vil blive brugt i regelundervisning for nybegyndere.

Vi håber på en hyggelig aften. Husk også du kan deltage i klubbens regel aften, torsdag den 21.2.2019 kl. 19.00 – hvor Brian Nygaard Oswald kommer og gennemgår de nye regler, på hans sædvanlig sjove og noget anderledes måde.

Dato:
31. januar 2019