Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Tilmelding Limfjordsgolf 2024

1. januar 2023 @ 0:00 - 15. januar 2024 @ 23:59

Så er det nu du skal tilmelde dig, hvis du ønsker at spille på et hold i 2024

Limfjords Golf er en turnering for klubber der er medlem af Golfring Limfjorden

Vi byder her velkommen til 10. sæson 2024 for områdets lukkede golfturnering Limfjords Golf. Den henvender sig til veteraner 60+ herrer og damer, som gerne vil konkurrere i hulspil imod ligesindede herrer/damer fra klubber, der er medlem af Golfring Limfjorden. Frem til den 15. januar 2024 er det muligt for klubberne at tilmelde hold, hvorefter spilleplanen bliver udarbejdet.

Der er fortsat 9 klubber med Golfring Limfjorden, mens selve turneringen går under navnet Limfjords Golf. Antallet af hold pr. række afgøres i den enkelte klub.

Som herre kan du tilmelde dig på Golfboks eller direkte på dette link.: https://tourentry.golfbox.dk/?cid=4238959

Som Dame kan du tilmelde dig på Golfboks eller direkte på dette link: https://tourentry.golfbox.dk/?cid=4238955

Tilmelding for herrer kan foregå i tre rækker:
A-rækken er åben for alle klubbens herreveteraner.
B-rækken er forbeholdt HCP-indeks ikke bedre end 18.0
C-rækken er forbeholdt HCP-indeks ikke bedre end 27.0

Der spilles med fuld HCP i alle rækker – Det er den enkelte spillers HCP-pr 1. januar 2024 der er er afgørende for hvilken række der spilles i. – Dog er det det spillerens HCP på spilledagen, der afgør antal af streger og spillerækkefølge.

A og B rækken spiller med 4 singler og 1 foursome.

C rækken spiller med 2 singler, 1 foursome og 1 Greensome.

Der spilles som udgangspunkt tirsdage kl. 10., såfremt andet ikke er aftalt.

Der spilles om en vandrepokal i hver af de 3 rækker.

Tilmelding for damer

Damerne fortsætter også deres turnering i 2024, man spiller med en foursome og en Greensome med HCP, spilledagene bliver som sidste år fredage kl. 9.00., andet kan aftales indbyrdes, antal hold pr række afhænger af antal tilmeldte, gerne flere end sidste år og med alle klubber repræsenteret. Som tidligere år spilles der om en vandrepokal.

Fælles for damer og herrer
Spillerne afregner selv for transport og fortæring. Hver ”kamp” afsluttes med frokost til ca. kr. 100.

Når tilmelding fra klubberne har fundet sted vil spilleplanen komme på hjemmesiden www.golfringlimfjorden.dk

Det er en betingelse, at hver klub udpeger en klubkoordinator for gensidig kontakt og reservationer mv.

Fordelene for klubben er dels en øget omsætning på banen og øvrige faciliteter og dels en styrkelse af kontoen for Golf ved Limfjorden, desuden vil vi gerne pege på værdien af glade og aktive medlemmer. Resultater og information forefindes hjemmesiden www.golfringlimfjorden.dk, bliver ajourført når spilleplanen for 2024 foreligger. Mangler der noget på hjemmesiden eller noget der er forkert, så send en mail, golfringlimfjorden@gmail.com er der andre ting ved turneringen der kan gøres anderledes hører vi også gerne. Det skal bemærkes at hjemmesiden vil blive ajourført i løbet af december og januar.

Der kan ske tilmeldinger i Golf Box – Under turneringer – Husk at markere 2024 oppe  venstre hjørne, ellers får du ikke matcher for 2024 frem, men kun dem for 2023.

Kontaktpersoner for både herrer og damer kan findes på hjemmesiden med mail og telefon www.golfringlimfjorden.dk

Start:
1. januar 2023 @ 0:00