Cross Country Golf og Krolf match, samt Medhjælperfest 2024

oktober 19 @ 12:00 - 23:30

Krolf i klubben

Årets tak til medhjælpere, bliver i år en Cross Country match på Golf eller Krolfbanen.

Medhjælpermatch – 2024  Sponsor.: Royal Unibrew og Nordic Golfers:

Hos NordicGolfers.com er vi  glade for at være sponsor til jeres event. I dag samarbejder vi med over 1100 golfbaner, hoteller og resorts i 40 lande. Skal du på golftur, så er du velkommen til at sende os en mail uanset hvor mange i er eller hvor i skal hen. Send gerne på service@nordicgolfers.com eller besøg www.nordicgolfers.com.

Da vi ved der er mange som ikke ønsker at spille Cross Country på Golfbanen, har vi i år valgt, at alle som ikke deltager i Cross Country matchen, kan deltage i en hyggelig runde på Krolf banen. Lørdag den 19.10.2024 –  Gunstart kl.12.00 Briefing kl.11.15. for såvel Krolf som Golf.   Kl. 11 er klubben er vært ved 2 stk. smørrebrød + øl/vand inden match, samt aftenens middag+ drikkevarer ved middagen. Der er spisning kl. 18:00, hvor vi efter spisning hygger. Festen lukker kl. 24.00.

Præmieoverrækkelse fra Cross Country matche i Golf og Krolf, finder sted ved aftenens fest.

Ingen match fee.

Deltagere:

Alle, som i år har hjulpet med til at løse en eller flere opgaver i Løgstør Golfklub kan deltage.

Husk også at tilmelde dig på særskilt opslag for, om du deltager i matchen, der spilles som Cross Country – Stableford – ”banen er på kryds og tværs”.

Du kan tilmelde dig enten matchen for Krolf eller matchen for Golf.

Bemærk !!! Der er 2 selvstændige opslag på Golf Box.

Tilmelding senest den torsdag 17. oktober kl. 12.00.

Matchen spilles som Cross Country –  ”banen er på kryds og tværs”. Tilmelding senest den 17. oktober. kl. 12:00. Spiller du Krolf – tilmelder du dig på Golf Box “Medhjælper Krolf / Royal Unibrew NordicGolfers” Spiller du Golf – tilmelder du dig på Golf Box : Medhjælper match Golf / Royal Unibrew NordicGolfers Du kan også tilmelde dig på liste i klubhuset, som hæger på opslagstavle overfor kontor.

Husk også at tilmelde dig til aftens fest, kan ske på Golf Box på link:

Medhjælper Fest / Royal Unibrew NordicGolfers.

Dato:
oktober 19