• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Klubaften: Humørfyldt foredrag, om krøllede typer, originaler og fantaster med Kurt Leth.

februar 14 @ 18:30 - 21:00

dk50

MØD EN LEGENDE PÅ SLAP LINE…

I Løgstør Golfklub onsdag 14. februar 2024 kl. 18.30 – 21.00

Kurt Leth, kendt fra TV2. HAR LOVET AT HOLDE ET HUMØRFYLDT FOREDRAG, OM KRØLLEDE TYPER, ORIGINALER OG FANTASTER

-De skæve typer er ved at uddø, men vi elsker at møde dem. Det gør vi her. Et foredrag med en masse kærlighed, grin, varme og lidt alvor.

Man lytter intenst, når Kurt taler om sit møde med “typerne, originalerne og fantasterne”, han har lavet udsendelser med. Foredraget spænder vidt. Almindelige menneskers ualmindelige gode historier. Sjove og dramatiske anekdoter fra hans liv som journalist på TV 2 Østjylland, TV SYD og som skrivende journalist på Jyllands-Posten. Alt sammen er med til at binde foredraget flot sammen med beretninger med mennesker, som har gjort eller været ude for noget usædvanligt fantastisk eller været offer for noget, men tror er løgn.

Kurt lover fantastisk underholdning med billeder, tv-klip, sang og fortællinger om diverse menneske typer. Alle sammen nogle, som Kurt har mødt på sin vej – lige fra Anders og Julius til Bamse, Johnny Madsen og Karin Salling.

Vi håber alle går hjem med et smil på læben og en fantastisk oplevelse rigere.

Klubben har modtaget økonomisk støtte fra Sparekassen Danmark i Løgstør, så alle kan deltage for kun kr. 50,- inkl. kaffe og kage. – Tilmelding på Golfbox eller på opslag i klubhuset inden 11.2.2024 kl. 16.00 – Beløbet kan indbetales på klubbens Mobil Pay 786248 – Skriv navn og KMK.

Tilmeld dig direkte på dette link.: https://tourentry.golfbox.dk/?cid=4269790

Inviter gerne din naboer og eller venner med, dette foredrag er for alle, ikke kun Golfspillere, selv om Kurt også er Golfspiller, så handler denne aften ikke kun om Golf. – Invitere du gæster som ikke har DGU nummer, sender du en mail på info@logstorgolfklub.dk og skriver antal og navn, så sørger klubben for de bliver oprettet i Golfboks.

Dato:
februar 14