Åbningsmatch – Sparekassen Danmark

april 7 @ 9:30 - 15:00

kr125

Åbningsmatch 2024 Sparekassen Danmark

Indregistrering skal være foretaget inden kl. 08.40.

Vi starter dagen med standerhejsning kl. 9.00, hvor vi synger: Blæsten går frisk over Limfjordens vande + får en lille en til halsen.

Briefing  kl. 9.10.

Der vil efterfølgende være gunstart kl. 09.30 til dagens match.

Der spilles A , B, C, D stableford i lige store rækker. (Hvis ikke 60 deltagere, reduceres antal rækker, så der er min. 15 personer i en række).

Der spilles nærmest flaget på både hul 5 og 11 for både damer og herrer.

Der spilles nærmest flaget på hul 8 i 2. slag for både  damer og herrer.

Match fee er 125,-, der bedes betalt via Mobilepay 786248. Gæster – som ikke er medlem af Golf ved Limfjorden – betaler herudover greenfee.

Scorekort skal være afleveret til matchledelsen senest kl. 14:30.

Der er to frikadeller med kartoffelsalat  og 1 øl/vand/vin efter matchen.

Alle præmievindere SKAL være til stede i klubhuset for at modtage præmien. Såfremt præmievinderne ikke er til stede, vil præmien blive tildelt den næste i rækkefølgen.

Præmieoverrækkelse vil finde sted hurtigst muligt efter, at turneringen er færdigspillet. Nærmere informationer om tid og sted gives af turneringsledelsen på dagen..

Man kan ikke eftertilmelde sig efter, at startlisten er offentliggjort. Du kan tilmelde dig på linket her eller direkte på Golfbox.Vælg Klubturneringer, vælg 2024, vælg april, vælg Sparekassen Danmark Åbningsmatch.

I forbindelse med præmieoverrækkelse vil  dagens sponsor holde et lille indlæg.

Laver du en Eagle på et par 4 eller 5 hul, er der gavekort på kr. 500, fra Svane Køkkenet.

Laves der Hole in One er der Whisky fra Hole in One Sponsor Drejer Design Center. Husk også tilmelding til Hole in One klubben, så kan du vinde op til kr. 2.000 for en Hole in One – Du bliver medlem, ved at indbetale årskontingent på kr. 100  på Hole in One klubbens konto 9202-2074528840 (Sparekassen Danmark) eller på MobilePay 9231BD – Husk at oplyse medlems nr. og navn.

Dato:
april 7