Under Par Challenge by Golfamore – Åben Par Match.

september 22 @ 9:30 - 15:30

kr.320

Tilmeld dig og en spillepartner til en af vores sjove par – turneringer, Løgstør Golfklub afviklet turneringen søndag den 22.9.2024 med gunstart kl. 9.30.

Du kan tilmelde dig på Golf Box eller direkte på dette link https://tourentry.golfbox.dk/?cid=4250891

Under Par Challenge by Golfamore med Dansk finale!

Tilmeld dig til Under Par Challenge – en skæg turnering, hvor du og din spillepartner har chancen at spille dette sjove og udfordrende format sammen. Der er stort præmiebord med oplevelser og
golfprodukter. Golfamore´s personale er vært for klappepræmier/lodtrækning efter matchen, hvis du skulle gå glip af præmiebordet, så det kan altid betale sig at blive!

Vinderne fra hver delturnering deltager i Dansk finale. Førstepræmien inkluderer en overnatning på Golfhotel Gut Apeldör, inkl. frokost og spil på deres fantastiske golfbane den 25. Juli 2025, bare 80 km fra den danske grænse. Der dyster alle finalister om et ekstra stort præmiebord. Danmarks bedste Under Par Challenge-hold vinder en eksklusiv plads til Golfamores europæiske finale på det fem-stjernet resort Terre Blanche i det sydlige Frankrig, som inkluderer golf, indkvartering, fly og en oplevelse ud over det sædvanlige!

“The 19th Challenge” præsenteret af Out-of-Bounds.se

Vores konkurrence i turneringen, hvor vores personale inviterer til en morsom udfordring under runden! Udfordr dine medspillere om, hvem der er boldens interne mester. Vinderen i hver bold får en
lille ekstrapræmie for præstationen!

Nærmest hullet-konkurrence

Der er flotte præmier på banens par 3 huller, bl.a. fra Footjoy, Caddie Rejser og Golfamore. Det koster bare 100,- ekstra, hvis man vil deltage i denne konkurrence, og så er der ekstra gave.

Praktisk information

–   Gunstart kl. 09:30, information kl. 09:00 ved klubhuset. Indskrivning starter en time før informationen, kom i god tid for at undgå kø!
– Åben turnering for alle født i 2006 eller tidligere (yngre spillere kan spille med en værge).
– 2-mandshold, greensome, stableford, 6 obligatoriske udslag per spiller (6 valgfrie). Reduceret
spillehandicap: Der trækkes 60% af spilleren med højeste HCP og 40% af spilleren med laveste HCP. Herefter tildeles holdet et samlet HCP for matchen.
– Turneringsgebyr 195 DKK.
– Green fee 125 DKK

Der betales via Mobilepay 786248. Gerne på spilledagen – Husk at opgive DGU nr. – Navn – og dato for match.

– Alle deltagere modtager et startsæt inkl. årets “Collector Item”, et unikt produkt.
– Fik du ikke købt Golfamore 2024, kan du købe det på turneringsdagen (PLUS inkluderes ved køb på turneringsdagen).

Stort velkommen til Under Par Challenge med os!

Du finder mere informaton på https://www.golfamore.com/dk/konkurrence/upc/

Der vil være mulighed for at bestille 2 Grill pølser m/brød, inden start på match og som herefter er klar, når spillerne kommer ind, ca. kl.. 13.30 – Pris kr. 50,-

Du kan spare megen ventetid ved før matchen at indbetale Matchfee, Greenfee, Nærmest hul konkurrence, køb af pølser.

Dvs. du pr. person indbetaler:

Hvis du ikke er medlem af Løgstør Golfklub eller har Golf ved Limfjorden (Fritspil)

kr. 320

+ kr. 100 hvis du ønsker at deltage i Nærmest hul konkurrence og modtager i den forbindelse Golfbolde og strømper fra Golfamore.

+ kr. 50 hvis du ønsker 2 pølser med brød efter matchen.

Er du medlem af Løgstør Golfklub eller har Golf ved Limfjorden (Fritspil), indbetaler du kun Matchfee

Kr. 195

+ kr. 50 hvis du ønsker 2 pølser med brød efter matchen.

Det samlede beløb, kan indbetales på Mobil Pay 786248 Opgiv: DGU nr. – Navn – Dato for match (f.eks. 146-10 Per Olsen 22.9.2024).

Dato:
september 22