Velling Par Match – Åben Match – Præmier og forplejning til en værdi af kr. 15.000

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

Matchen er en ÅBEN match, Spilles som parmatch (ægtepar / samboende / far-søn / mor-datter / 2 herrer eller 2 damer osv), og opdeles i ca. 2 lige store handicaprækker.
Der spilles stableford. Holdets bedste score, tæller på hvert hul. Præmien til parret på vinderholdene i begge rækker modtager hver 1 stk. Hee Welling Hay stol, til en værdi af kr. 1.600. Der er herud over fine præmie til flere af de deltagne hold.

kr.100

Defeuth Open 2022

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

Defeuth Open 2022 - Hold in One præmier på op til kr. 100.000, Præmiebord med bl.a. finalerejse til udlandet. Amatør turnering for spillere med HCP. 0 - 36 - Der spilles i 3 lige store rækker ved 70 deltagere eller derover, dog max 108 deltagere. A række spiller slagspil. (Svensk – Max. 5 ekstra slag pr. hul). B række spiller stableford. C række spiller stableford. Deltager skal være 18 år +

Der spilles med 7/8 hcp, i alle rækker, tællende på spille HCP.

kr.450

Golftræf – Golfring Limfjorden – Limfjordsgolf 2022

Hvalpsund Golf Club Tingvej 44, Hvalpsund, Farsø, Danmark

Invitation til Golftræf – Limfjordsgolf 2022. Tirsdag den 27.9.2022 kl. 9:00 (gunstart). I samarbejde med turneringen Limfjordsgolf er Hvalpsund Golf Club vært for årets sidste golftræf. Turneringen er primært for alle 60+ herrer, som deltager i turneringen ‘Limfjordsgolf’ i 2022. Sekundært (hvis der er plads) kan alle 60+ herrer, som er medlem af Golfring Limfjorden 2022, deltage. Der spilles individuelt i 4 lige store rækker foruden i en holdturnering, hvor de 8 bedste scores fra hver klub tæller med. Genvej for tilmelding kan findes på Golfring Limfjordens hjemmesidens under  ’Træf’

kr.120

Tilmelding til Regionsgolf 2024

Vil du spille Regionsgolf i 2024, så er det nu du skal tilmelde dig - Du tilmelder dig på Golf Box - Der kan læses mere omkring de enkelte på http://www.regionsgolf-danmark.dk/

Tilmelding Limfjordsgolf 2024

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

Tilmeldinger efter 15. januar anvendes som reserver.

Golf ved Limfjorden er et lokalt supplement til regionsgolfen. Turneringen administreres af en" Turneringsledelse".

Det er på ingen måde tanken, at dette skal erstatte regionsgolfen. Derfor spilles alle indledende puljekampe i april og august.

Det er målet, at flere herrer/Senior skal tilbydes spillemuligheder og samtidig at styrke Golfring Limfjorden "Fritspils ordningen".

Der spilles fra scratch i handicapbestemte rækker (A (Hcp. alle), B (Hcp. min. 18), C (Hcp. min. 27 ) - Der spilles med fuld handicap i alle rækker.

Man skal være fyldt 60 senest 31. december 2024 for at deltage. .

Se mere på www.golfringlimfjorden.dk

Sommergolf – Løgstør Golfklub

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Løgstør Golfklub inviterer gæstespillede og medlemmer til at deltage i sommergolfen, som afvikles hver tirsdag i juli måned.

Mødetid senest kl. 09.00 til indskrivning. Gunstart fra flere huller senest kl. 09.30.

Match fee udgør 30 kr., der anvendes til indkøb af præmier. Gæster som ikke er medlem af Golf ved Limfjorden, betaler kr. 130 inkl. Greenfee.

Ansvarlig for dagens match er Fjordgutterne

kr30

Sommergolf Løgstør Golfklub

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Løgstør Golfklub inviterer gæstespiller og medlemmer til at deltage i sommergolfen, som afvikles hver tirsdag i juli måned.

Ansvarlig for dagens match er Fjordgutterne.

kr.30

Sommergolf Løgstør Golfklub

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Match fee udgør 30 kr., der anvendes til indkøb af præmier. Gæster som ikke er medlem af Limfjordsgolf betaler kr. 130 inkl. Greenfee.

Ansvarlig for dagens match er Rød Tee

kr30