Støt Løgstør Golfklub, hver gang du tanker

Vi har indgået en sponsoraftale med OK, så du kan støtte Løgstør Golfklub, hver gang du tanker. Og vigtigst af alt, det koster dig ikke ekstra at støtte vores klub – OK betaler hele beløbet.

Du støtter vores klub med 5 øre/liter – uanset om du bestiller et OK Benzinkort eller betaler med OK-appen. Når nye kunder har tanket 500 liter indenfor et år, får vores klub en ekstra bonus på 200 kr.

Du også fordoble støtten, hvis du vælger at få el fra OK. Så støtter du med 5 øre ekstra pr. liter, hver gang du tanker. Det er nemt og hurtigt at skifte elselskab. Bare ring til OK på 70 10 22 33, så sørger de for det hele.

Se mere HER

Få 2 stk. greenfee til Løgstør Golfklub

Spar Nord er stolt sponsor af Løgstør Golfklub,

Se hvordan du kan støtte både klubben og Spar Nord,

Se mere her.

Få gratis Greenfee til Pay & Pay Banen inkl. lån af udstyr.:

Bestil en Salgsvurdering hos Nybolig i Løgstør, og aflever dit scorekort fra Pay & Play Banen,

så kvittere Nybolig med 2 stk. Greenfee til Løgstør Golfklub`s Pay & Play Bane inkl. lån af udstyr.

Søger du et nyt pengeinstitut, kan Sparekassen Danmark være en mulighed.

Anbefaler et klubmedlem Sparekassen Danmark (Jutlander Bank) til en anden person, og denne tager mod tilbuddet om et uforpligtende møde om at skifte pengeinstitut til Sparekassen Danmark modtager klubben en henvisningsbonus på 500 kr.
Læs mere her.

EDC støtter LGK med et løbende sponsorbidrag, der tager udgangspunkt i et “noget for noget
princip”, hvor EDC afregner et fast beløb på kr. 2.000 for hver henvisning af LGK’s medlemmer,
der sælger sin bolig genne EDC.

Medlemmet oplyser ved første henvendelse til EDC, at denne er medlem af LGK, og formidlingsaftalen
dermed er omfattet af nærværende sponsoraftale.

Se mere HER

Løgstør Autoværksted.

Sponsor for Golf ved Limfjorden 2022

Løgstør Auto – Din Bilpartner sponsorer et gratis dækskifte til klubbens medlemmer, som senest pr. 15. januar 2020 har tegnet et medlemskab af Golf ved Limfjorden – Ordningen der giver dig mulighed for at spille gratis på 8 Golfbaner for kr. 900.

Dækskiftet dækker 1 skift fra vinter til sommerdæk eller sommer til vinterdæk efter eget valg. Det praktiske aftales direkte med Løgstør Auto Værksted.

Øvrige sponsorer i Løgstør Golfklub

Se i øvrigt alle vores øvrige sponsorer i “sponsorbåndet” nederst på siden. Klik blot på deres logo, og kom direkte frem til deres respektive hjemmesider.