Nye medlemmer er altid velkommen i Løgstør Golfklub

Løgstør Golfklub tog vores 18. huls Seaside Golfbane i brug i foråret 2006. Klubben har derfor efterhånden nogle år på bagen.

Medlemstallet er vokset stille og roligt, men statistikken fortæller at ca. 13% af medlemsskaren forsvinder hvert år – primært på grund af jobskifte, flytning, alderdom eller sygdom og dødsfald.

Vi har derfor hvert år behov og ønske om at der kommer nye til. Hold dig derfor ikke tilbage, men kom op og prøv om ikke sporten også er noget for dig. Prøv evt. vores Pay and Play bane et par gange.

Alle interesserede børn, juniorer og voksne kan få introduktion til golfspillet og en chance for selv at opleve suset, når golfbolden rammes.

Golfskolen i Løgstør Golfklub afvikles over hele året, og under punktet “Golfskole 201X” kan du læse mere herom.

Tilmelding eller spørgsmål kan rettes til Per Olsen – Tlf. 2469 6462 eller sekretariatet på Tlf. 9867 9200 – mail: info@logstorgolfklub.dk

VI GLÆDER OS TIL AT SE DIG, DIN ÆGTEFÆLLE, NABO, OG ALLE DE ANDRE SOM ENDNU IKKE HAR OPLEVET GOLFLIVETS MANGE GLÆDER OG GODE MINDER.

NB: Er du allerede medlem, så husk at få din nabo tilmeldt.

Begynderudvalget