Gratis for “ikke golfere” sammen med et medlem

Prøv dine muligheder… måske har du et uopdaget talent?

Løgstør Golfklub vil gerne udbrede kendskabet til golfsporten. Måske er det lige noget for dig, som endnu ikke spiller golf.

Vi tilbyder derfor gæster, at de en gang, gratis kan spille sammen med et fultids medlem – kan spille en runde på Pay and Play banen i perioden fra 1. april til 30. oktober.

Når vi lægger vægt på at det sker sammen med et nuværende medlem, er det for at give dig lidt instruktion i sikkerhed på området, hvordan foregår spillet og hvordan gør du, hvis du på andre tidspunkter ønsker at benytte anlægget med betaling osv.

Alle er velkommen på vores øvebane. Uanset om det er for at komme videre til golfskolen – og dermed få udleveret Dansk Golf Unions grønne kort, der giver adgang til alle store golfbaner i ind- og udland – eller du blot ønsker at hygge dig på øvebanen.

Du kender helt sikkert en golfspiller – så spørg bare, om ikke han/hun har lyst at gå en tur med dig, ellers ring på tlf. 9867 9200 og vi hjælper dig til en tur.

Har du ikke udstyr, kan du første gang gratis låne et sæt i Golfklubben, ligesom du gratis kan få lov til at øve dig på vores udslagsbane, uden at skulle betale for bolde.

Du får det medlem af LGK, som du skal spille med, til at booke en tid på klubbens Pay & Play Bane, her bestilles også en tid til dig, du oprettes som “Anden, uden medl. nr. / Golf-ID” og når du så tjekker ind på GolfMore automaten, vælger du ændre pris og vælger spil med medlem. Du får hermed lov til at spille en runde til kr. 0 første gang du vælger denne ordning.

Vi glæder os til at se dig. God fornøjelse.