Løgstør golfklub indgår altid gerne nye sponsoraftaler.

Løgstør Golfklubs golfbane er noget ganske særligt: Smukt beliggende med udsigt til Limfjorden fra næste alle huller. Golfbanen er etableret i 2005. Klubben råder over 18 hullers bane samt en 9 hullers ratet Pay & Play bane. Endvidere har klubben en driving range med overdækning, indspilsgreen, puttinggreen samt Krolfbane med 3 x 12 huller.

Vi kan altid tilpasse sponsorater til dine ønsker, uanset om det drejer sig om et mindre sponsorat eller et af de større.

Til alle typer sponsorater kan der selvfølgelig tilkøbes en spilleret, et flexmedlemsskab eller long distance m.v.

Du kan her se et udpluk af de sponsorater, som virksomheder kan tegne i klubben   Tryk her

Kontakt os helt uforpligtende til en snak omkring dine muligheder, vi sammensætter gerne en aftale, der er tilpasset dig.

Send blot en mail til info@logstorgolfklub.dk   eller kontakt medlem af sponsorudvalget direkte.:

Sponsorprogrammet i Løgstør Golfklub for 2024:

Løgstør Golfklub er en attraktiv partner at indgå et sponsorsamarbejde med, hvor du som sponsor opnår mange fordele bl.a.:

1. Synlighed over for klubbens medlemmer, som årligt spiller ca. 8-10.000 runder.
  2. Synlighed over for klubbens ca. 3.000 gæstespillere, som årligt spiller ca. 4.000 runder.
  3. Sponsortavle opsat ved klubhuset, hvor du har mulighed for at få vist dit budskab til gæster og medlemmer.
  4. Reklameplads på klubbens hjemmeside.
  5. Mulighed for synlighed på teesteds skilte, golfbiler, GLFR app, hulflag, hulkopper osv. – hør nærmere.
  6. Mulighed for links til egen hjemmeside direkte fra klubben.
  7. Muligheder for “Company Day” tilbud for virksomhedens kunder.
  8. Deltagelse i klubbens årlige sponsormatch.

Ikke mindst støtter du også Løgstør Golfklub, som trækker mange gæstespillede til området. Det øger omsætningen i såvel klubben som de omkringliggende forretninger og virksomheder og gør Løgstør til et godt sted at bosætte sig.

Du er velkommen til at kontakte vores sponsorudval, og få en uforpligtende snak om dine muligheder:

Per Olsen – tlf. 2469 6462 – mail: info@logstorgolfklub.dk

Mogens Holm Jespersen – tlf. 40621903 – mail: holmjespersen@hotmail.com

Per Gjessing –  tlf. 2092 1662 – mail: gjessing@dadlnet.dk

Bente Jespersen – tlf. 2291 3768 – mail: benteholmjespersen@gmail.com

Karina Christensen – tlf. 3012 9429 – mail: kcbogfoering@gmail.com

NB: Klubben inviterer sponsor til Sponsormatch fredag den 13. september 2024. Vi mødes i klubben kl. 12.00 til en bid brød og spiller ud kl. 13.00. Der er program for såvel øvede som for dig som ikke har prøvet golf før.