Sponsorat i Løgstør Golfklub skaber glæde og opmærksomhed hos mange

Velkommen til en præsentation af Løgstør Golfklubs sponsorer.

Løgstør Golfklub er meget taknemmelig over de positive forretninger og virksomheder, som støtter klubben via et sponsorat.

Oversigten er delt op i hhv. HUL sponsorer – tryk her, MATCH sponsorer – tryk her, eller andre sponsorater – tryk her

Overvejer du at tegne et sponsorat, kan du se nogle af dine muligheder – tryk her

…. og hvorfor nu sponsorer til Løgstør Golfklub?

Økonomi og sponsorer hører næsten uvægerligt sammen i en forening. Det gælder også Løgstør Golfklub.

Klubbens sponsorudvalg indgår løbende sponsorkontrakter med områdets virksomheder og forretninger, til fælles gavn og glæde.

Nogle vil sikkert spørge, hvorfor skulle jeg støtte golfklubben? Det er der en helt enkelt årsag til. Løgstør Golfklub har ca. 300 medlemmer fra lokalområdet, og tiltrækker næsten 6.000 gæstespillere til banen i Ravnstrup årligt. En del af disse kommer direkte fra andre egne af landet og fra det nordjyske område, samt en ikke uvæsentligt antal fra Norge og Sverige. Den anden del kommer via ophold Days eller Løgstør Park Hotel og mange bor dermed i området i flere dage.

Uanset hvorledes de kommer til Løgstør, smutter rigtig mange af gæsterne en tur omkring havnen og gennem byen og handler ind. Se blot en lørdag formiddag, hvordan “normaderækken” fra bl.a. Løgstør Park Hotel først på formiddagen går mod byen, og hen over middag kommer tilbage, men nu med hænderne fyldt af bærerposer fra byens forretninger.

Det betyder at Golfklubben direkte er med til at tiltrække gæster til såvel golfbanen, men også overnatningssteder, og byens forretninger. Det er derfor vigtigt at vi støtter op omkring hinanden.

Her på hjemmesiden vil vi forsøge at henvise til de sponsorer, som har egen hjemmeside, eller en intern hjemmeside, som omtaler sponsoren som støtter klubben, således at vi på den måde kan give lidt tilbage.

Golfklubben ser derfor hen til de forhåbentlig mange gode sponsoraftale, som tegnes og fornyes og vi kvitterer bl.a. med henvisning til sponsorernes hjemmesider.

TAK FOR SPONSORATET

Bestyrelsen og sponsorudvalget.