Optimisterne er en af “klubberne i klubben” i Løgstør Golfklub.

Klubben formål er at hjælpe nye medlemmer af golfklubben ind i det sociale fællesskab. Det gælder nye medlemmer via golfskolen eller golfspillere, som kommer fra andre golfklubber. Alle er særdeles velkommen hos OPTIMISTERNE, hvor der tages godt hånd om alle nye spillere.

Som det fremgår af klubbens program efterfølgende, sker der mange aktiviteter i klubben, herunder flere besøg rundt i naboklubberne. Dermed kan du opleve, hvorledes det er at komme med rundt og se, hvorledes andre baner er, men bestemt også opleve det sociale fællesskab.

Velkommen i Optimisterne

Spilleplan – Vagtplan – Bestyrelse

Se spilleplan for Vinter her Gælder til 31.3.2024

Spilleplan / Vagtliste Forår / Sommer kan læses her Gældende fra 3.4.2024 – 29.9.2024

Optimist Nyt.:

Optimistnyt marts 2024 kan læses her

Husk!

Vintergolfen forsætter alle søndage i marts måned.

Mød op og få en god runde golf.

Alle medlemmer af LGK er velkommen til at deltage. Vi går 9 huller fra kl. 10.00. Mødetid senest kl. 9.45. Præmieoverrækkelse efter hver match.

Der er 1 samlet præmierække for damer og herrer. Der er præmie for hver 5. spiller. Vindere skal være til stede ved præmieoverrækkelse, ellers tilfalder præmien den næste på resultatlisten. Der er nærmest hul på alle par 3 huller – både for damerækken og herrerækken.

Hvis Optimisterne beværter med mad og/eller drikkevarer, er det alene til klubbens medlemmer. Ikke medlemmer betaler selv.

Suppedag.

Grundet aflysning af suppedagen i december, gennemføres den i stedet søndag den 17. marts efter matchen.

Tilmelding til denne bespisning kan ske på Golf Box.

Ps. Opstart på onsdagsgolf onsdag en 3. april kl. 16.30

Nyt for Flexmedlemmer!!

Hejsa

Er du Flexmedlem og må gå på par 3 banen, så er du velkommen til at deltage i Optimistklubbens matcher.

Vi forsøger om der er tilslutning til dette nye tiltag, dette er for flexmedlemmer og andre som gerne vil gå 9 huller på ”Par 3 banen”

Par 3 banens spillere, spiller i deres egen række og har deres helt egen præmierække.

Der vil være vinpræmier og golfbolde.

Medlemmerne deltager også i de gratis social arrangementer, og udflugter hvil man har lyst. (se spilleplanen)

Opstart den 3. april kl. 16.30 (Mød op 16.15)

Vend venligst tilbage hvis du er interesseret i dette tiltag, så vil vi booke tider på Par 3 banen til sæsonens matcher.

Årligt kontingent (01.04.-31.03.) er blot 250 kr., der skal indbetales på MobilePay 5709JM  med angivelse af medlems nr. og navn. Indbetales senest 31.03.2024

Der spilles i sommerperioden  (ca. 01.04. – 30.09.) hver onsdag og starttiderne fremgår af spilleplanen. I sommerperioden kan alle deltage, men det er kun medlemmer af Optimisterne der kan deltage i præmierækkerne.

I sommerperioden er der 2 præmierækker, 1 herrerække og 1 damerække, også for nærmest hul, på alle par 3 huller. Der er præmie for hver påbegyndt 5 spillere og for minimum 3 spillere.

Matchfee er 20 kr., der på spilledagen indbetales – enten på MobilePay 5709JM, eller kontant til matchleder.

Generalforsamling 23.9.2023.

Se formandens beretning her

Se referat af Generalforsamlingen her

Se referat fra konstitueringsmøde den 1.10.2023 her