Forplejning i klubhuset i Løgstør Golfklub

Vi har selvbetjening i klubhuset.

Det betyder også, at du selv skal finde og betale for din øl, vand, vin, kaffe m.m. – Du kan se priser her

Løgstør Golfklub har ikke egen restaurant. Det skal dog ikke hindre vores gæster muligheden for at få varm mad efter golfrunden.

Ved grupper over hhv. 10 og 20 personer,

kan vi via Løgstør Park Hotel, Pavillon Christiansminde eller Mesterslagteren i Løgstør få leveret hhv. varme menuer, buffet eller smørrebrød efter eget ønske.

Klub i klubben-arrangementer kan vi også klare – her er der flere muligheder – se Menu og Spisekort 2024  som også indeholder klub i klub arrangement inkl. forplejning.

Har I ønsker til forplejning i klubhuset.

Så ring blot og hør om priser osv. på + 45 98 67 92 00 eller send en mail til info@logstorgolfklub.dk

Fadølsanlæg findes i baren i klublokalet.

Flaske øl/vand og hvidvin og rosevin findes i køleskabet i forgangen. Rødvin står på bardisk i klublokalet. Her findes også automat til forskellige varme drikke i forhallen ved køkkendøren. Priser på drikkevarer kan ses her

Toast kan også købes.

Findes i fryseren i køkkenet, hvor også vejledning for købers tilberedning  af toasten findes.

I det fleste tilfælde vil det også være muligt at få serveret mad på Løgstør Parkhotel

Ring blot og hør om mulighederne på +45 98 67 40 00. Oftest har de gode tilbud på aftenbuffet.

Har du andre ønsker til bespisning.

Så ring eller mail blot til os. Så forsøger vi at efterkomme jeres ønske bedst muligt. I skal ikke gå sultne fra Løgstør Golfklub, hvis vi kan gøre noget.

Samtidigt kan vi henvise til de mange restauranter i Løgstør og Omegn.

NB: Såfremt I kommer i mindre grupper, har I mulighed for at nyde medbragt mad i klubhuset.

Drikkevarer herunder også kaffe, der nydes i og omkring klubhuset, skal købes i klubhuset.

Hvis større grupper (der ikke er medlem af Løgstør Golfklub) ønsker at låne klubbens lokaler til bespisning af deltagerne før eller efter match.

Hvor man ikke ønsker at købe mad direkte ved Løgstør Golfklub, så betales der for lån af lokale, porcelæn, bestik, glas, opvaskemaskine og anrettekøkken, med pt. kr. 25,- pr. person, dog max. kr. 800,-.