Company Days – få glade kunder og gæster

Prøv kundepleje på en ny måde og oplev suset.

Søger du løsningen på kundepleje, medarbejderpleje eller opmærksomhed over for dine forretningsforbindelser, kan invitationen til en Company day i Løgstør Golfklub vise sig at blive en god oplevelse for dig og din virksomhed.

Arrangementet kan tilpasses din virksomhed og deltagerne. Derfor kan vi ramme såvel den erfarne golfspiller som dem der aldrig har prøvet at spille golf før samt sikre, at alle får en både sjov og udfordrende dag.

Alt det praktiske skal vi nok tage os af – hvis det ønskes – lige fra velkomst til “tak for i dag” med bespisning, startlister og præmieoverrækkelser osv.

Et forslag til dagsprogram kunne være følgende:

kl. 08.00, Velkomst, information og morgencomplet
kl. 09.00 Opvarmning m.m.
kl. 09.30 Matchstart for øvede spillere. Undervisning for begyndere
kl. 11.00 9 hullers turnering for begyndere
kl. 14.00 Fælles frokost i klubhuset og præmieoverrækkelse

Førnævnte er alene et forslag og kan tilrettes helt efter dine ønsker.

Eller prøv en dag, hvor alle kan deltage og hvor du kombinere muligheden med Golf og Krolf, (Kræver ikke kørekort til Golf – DGU kort) se et eksempel her.

Eller prøv en dag, hvor du lejer Sea Side Banen, og laver dig egen match for din medarbejdere og eller gæster. Se et eksempel her

Kontakt blot sekretariatet – tlf. 98 67 92 00 og lad os drøfte dit arrangement i Løgstør Golfklub.