Betalingsbetingelser

BETALINGSBETINGELSER NÅR DU ANVENDER GOLFBOX

Vi anvender Golfbox’s betalingsmodul til både greenfee, klubturneringer, andre turneringer og arrangementer.

Bemærk venligst nedenstående betalingsbetingelser.

Løgstør Golkfklub – greenfee:
Ved booking betaler du greenfee jævnfør vores priser på hjemmesiden.
Er der ændringer i bookingen skal du henvende dig via mail til info@logstorgolfklub.dk med oplysninger om DGU-nummer samt ønske om ændret dato og spilletid.
Bliver du forhindret i at spille op til 2 timer inden start refunderer vi din greenfee. Kontakt klubben via info@logstorgolfklub.dk med DGU-nummer, dato og spilletid.

Løgstør Golfklub – betaling klubturneringer:
Det indbetalte beløb forfalder til betaling ved tilmelding. Ved afbud til en klubturnering før tilmeldingsfristen udløber, bliver pengene automatisk refunderet til din konto. Ved afbud efter tilmeldingsfristen skal du kontakte turneringslederen for eventuel tilbagebetaling. Ved afbud efter udsendelse af startliste bortfalder retten til tilbagebetaling.

Løgstør Golfklub – betaling andre turneringer:
Det indbetalte beløb forfalder til betaling ved tilmelding. Ved afbud til en turnering før tilmeldingsfristen udløber, bliver pengene automatisk refunderet til din konto. Ved afbud efter tilmeldingsfristen kan du læse om reglerne for refundering under turneringsbetingelser i Golfbox. Ved afbud efter udsendelse af startliste bortfalder retten til tilbagebetaling.

Løgstør Golfklub – betaling øvrige arrangementer:
Deltagerbeløbet, tilmeldingsgebyr eller tilmelding til forplejning forfalder til betaling ved tilmelding. Ved afbud til arrangementer før tilmeldingsfristen udløber, får I automatisk pengene retur. Ved afbud efter tilmeldingsfristen bortfalder retten til tilbagebetaling.