En klub i klubben for alle ”piger” i Løgstør Golf Klub – uanset alder og handicap.

Vi har faste spilledage på mandage eftermiddage fra april til oktober. Medlemmer – som kan nå 18 hullers spil – har starttider fra kl. 15.50. For 9 hullers spil kl. 17.30. I 2024 er der også mulighed for spil på Pay & Play Banen med særskilt præmierække med starttider fra kl. 17.30. Derefter samles alle til matchafslutningen.

Juli måned er ikke programsat. Medlemmer opfordres til selv at aftale spil på mandage i juli.

Tilmelding til spil skal ske ved dit login på Golfbox: Vælg “Klubturnering”, vælg måned, vælg spilledagen for Rød Tee, vælg mellem match for 9 huller eller match for 18 huller. Spillere til Pay & Play skal ikke registrere, men blot møde op, skrive scorekort ud og skrive sig på listen for spil på Pay & Play.

OBS Tilmelding via Golfbox vil vi gerne sker fredag inden kl. 12.00 af hensyn til “Madholdene”.  Der bliver sat hold/bold via Golfbox. Alle spillere bedes dog møde op til henholdsvis kl. 15.50 eller kl. 17.30, så hold kan sendes ud hurtigt. Matchfee betales på spilledagen (se nedenfor). Bliver du forsinket bedes du give besked til bestyrelsen eller til en af de piger, du er sat i bold med.

Efter spil mødes vi alle i klublokalet til matchafslutning med præmieuddeling, hygge, snak samt fælles brød og ost (der arrangeres på skift mellem Rød Tees medlemmer).

Der spilles i 2 rækker ved mere end 10 deltagere – både ved 18 og 9 huller på Sea Side Banen  og 9 huller på Pay & Play banen. Der uddeles højst 2 præmier i hver række. Der uddeles præmie pr. påbegyndt 5 spillere. Endvidere er der præmier for nærmest flaget.

I løbet af sæsonen arrangerer Rød Tee spilleaftener med forskellige spilleformer, deltagelse i Pink Cup, udflugt mm. – Se program 2024 her

Kontingent kr. 250,- overføres til 9101 4567721553 – mrk. dit navn.

Matchfee for hver enkelt spilleaften udgør:

Matchfee 9 huller – Pay & Play kr. 10,- via MobilePay 4319VU
Matchfee 9 huller – stor bane kr. 10,– via MobilePay 4319VU
Matchfee 18 huller – stor bane kr. 20,- – via MobilePay 4319VU

Alle pige/dame-spillere kan sagtens prøvedeltage i arrangementet flere aftener, forinden tegning af medlemskab.

Vi glæder os til at se dig på banen – både “gammel” og nyt medlem !!

Bestyrelsen i Rød Tee

Klubbens mail.: redteelgk@gmail.com

Bestyrelse og kontaktpersoner 2024:

Formand :         Anne Dorthe Muurholm  – admuurholm@gmail.com  tlf. 25717503
Næstformand:   Bente Berge – benteberge57@gmail.com tlf. 21627449
Sekretær:         Helle Veggerby –  veggerby@post12.tele.dk tlf. 29446220                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Kasserer:          Lena Strand – bygmarken29@hotmail.com tlf. 22717530
Medlem:           Anette Elgaard – elgaard@esenet.dk tlf. 31341234
Medlem:           Lone Bach Frederiksen – lone.bach@icloud.com tlf. 21344151