Restaurant – spisning og overnatning

Forplejning i klubhuset

Vi har selvbetjening i klubhuset. Det betyder også at du selv skal finde og betale for din øl, vand, vin, kaffe m.m. – Du kan se priser her

Løgstør Golfklub har ikke selv egen restaurant. Det skal ikke hindre vores gæster muligheden for at få varm mad efter golfrunden.

Ved grupper over hhv. 10 og 20 personer,

kan vi via Løgstør Park Hotel eller Mesterslagteren i Løgstør få leveret hhv. varme menuer, buffet eller smørrebrød efter eget ønske.

Klub i Klubben arrangementer kan vi også klare

Her er der flere muligheder – se blot vedhæftede forslag.

Klub i Klubben arrangement for klubber medlem af Golfring Limfjorden

Se muligheder for bespisning her

Ring blot og hør om priser osv. på + 45 98 67 92 00.

Medbragt mad

Såfremt I kommer i mindre grupper, har I mulighed for at nyde medbragt mad i klubhuset. Drikkevarer herunder også kaffe, der nydes i og omkring klubhuset, skal købes i klubhuset. Hvis større grupper som ikke er medlem af Løgstør Golfklub, ønsker at låne klubbens lokaler, til bespisning af deltagerne før eller efter match, og man ikke ønsker at købe mad direkte ved Løgstør Golfklub, så betales der for lån af lokale, porcelæn, bestik, glas, opvaskemaskine og anrettekøkken, med p.t. kr. 25,- pr. person, dog max. kr. 800,-.

Drikkevarer

Fadølsanlæg findes i baren i klublokalet. Flaske øl/vand findes i køleskabet i forgangen. Her findes også automat til forskellige varme drikke i forhallen ved køkkendøren.

Toast

Toast kan også købes. Findes i fryseren i køkkenet, hvor også vejledning til tilberedning findes.

Har du andre ønsker til bespisning

så ring eller mail blot til os. Så forsøger vi at efterkomme jeres ønske bedst muligt. I skal ikke gå sultne fra Løgstør Golfklub, hvis vi kan gøre noget.

Samtidig kan vi henvise til de mange restauranter i Løgstør og Omegn.

Golfpakker 2023 – Løgstør Parkhotel og Løgstør Badehotel

Begge hoteller tilbyder golfophold med fuld forplejning til priser fra kr. 599 pr. person  Du kan læse mere her

Eller du kan booke direkte på www.logstorparkhotel.dk

Med Voucher fra Løgstør Parkhotel eller Løgstør Badehotel, kan du spille Golf i Løgstør Golfklub til kr. 225,- pr. runde.

Næste aktiviteter

Nyt Syn Match