Gældende rabataftaler for greenfeegæster.

Løgstør Golfklub byder velkommen til alle golfspillere, som ønsker at spille på vores dejlige golfbane.

Golfklubben har indgået og deltager i forskellige samarbejdsaftaler, der medvirker til rabatordninger på forskellig vis.

Læs mere om de enkelte rabatordninger under de efterfølgende afsnit.

Generelt er gældende, at de enkelte ordninger ikke kan kombineres med andre rabatordninger og ikke kan benyttes af flexmedlemmer fra andre klubber.

Betaling for greenfee, golfbiler, udstyr osv. sker på vores Golf More terminal, der –  stort set – automatisk registrerer Golfhæftet, Golf ved Limfjorden, DGU-introduktionskort osv.

God fornøjelse og velkommen til Løgstør Golfklub

Greenfeegæster, som spiller med et medlem af Løgstør Golfklub.

Spiller du med et medlem af Løgstør Golfklub, får du greenfee til kr. 325. Denne ordning kan IKKE kombineres med andre rabatordninger.

__________________________________________________________________________________________________________________

Muslingerabat til greenfeegæster.

Når der er Muslingeaktiviteter i Løgstør, tilbyder Løgstør Golfklub vores gæster mulighed for at kombinere deres besøg i Løgstør med en runde golf til greenfee på kr. 325. Tilbuddet kan IKKE kombineres med andre former for rabat. Du kan altid kontakte klubben, for at få oplyst, om der på din  påtænkte spilledato er Muslingeaktiviteter i Løgstør.

Se mere om hvordan du får Muslingerabat her

GNG – Greenfee Nordjyske Golfklubber.

Løgstør Golfklub deltager i et samarbejde med en række Nordjyske golfklubber, hvilke klubber spiller i Løgstør Golfklub til ½ Greenfee, kr. 450 – 50% = kr. 225.

Aftalen gælder kun for fuldgyldige medlemmer fra disse golfklubber. Du kan se klubberne her

Betaling sker via vores GolfMore terminal. Rabatten beregnes automatisk i terminalen.

Ordningen kan ikke kombineres med andre rabatordninger.

Golfhæftet – Løgstør Golfklub deltager i 2024 i Golfhæftet.

Det betyder også

• at du kan spille en  runde i Løgstør Golfklub til ½ greenfee, svarende til kr. 225.
  • at du altid er velkommen i Løgstør Golfklub som greenfee gæst.

Løgstør Golfklub har indgået en gensidig greenfee ordning med:

Lemvig Golfklub
Struer Golfklub
Hammel Golfklub
Viborg Golfklub
Tønder Golfklub
Faaborg Golfklub
Tange Sø Golfklub
Himmelbjerg Golfklub
Aftalen betyder at fuldgyldige medlemmer af de respektive golfklubber får 50% rabat på normal greenfee,
når de spiller i Løgstør Golfklub.

Norddjurs Golfklub, har aftale om spil til aftalt fast greenfee kr. 250,-.

Skive og Harre Vig Golfklub, har aftale om en rabat på kr. 100 på normal greenfee.

Hverdags- og fleksmedlemmer er ikke dækket af ovennævnte ordninger.

Benyt de gode tilbud og spil nye spændende baner.

Aftalen kan IKKE kombineres med andre rabatordninger.

Juniorer – DGUs juniorordning.

Løgstør Golfklub er tilmeldt DGUs juniorordning. Dermed spiller alle juniorer – som er i følge med en betalende voksen – GRATIS i Løgstør Golfklub.

Du booker en starttid i Golfbox. Når du ankommer og skal bekræfte din tid, vælger du “Ændre Pris” og vælger DGU Juniorordning. Derefter  registreres prisen automatisk til kr. 0 og der  udskrives scorekort på Golf More  terminalen.

Gæster på Løgstør Park Hotel og Badehotellet i Løgstør spiller for kr. 225 i greenfee.

Husk – det er nødvendigt, at du medbringer Voucher fra hotellet.

Som udgangspunkt sker greenfeebetalingen direkte i golfklubben.

Betalingen sker med MobilePay eller kreditkort via GolfMore terminalen.

Husk at kode dig ind med DGU nr. eller som udenlandsk gæst uden DGU-nr.. Har du ikke DGU nr skal du husk at vælge køn og HCP, så et korrekt udfyldt scorekort kan udskrives.

Gæster med golfophold skal medbringe den udleverede voucher. Når der skal betales, vælges “Ændre pris”, “Brug værdikupon”, stregkoden på voucher scannes, hvorefter prisen automatisk ændres til 225 kr.  Godkend, betal og du får udskrevet scorekort og bagstag. Hvis stregkoden ikke bliver godkendt, kan du vælge at taste den kode, som står med småt på voucher.

Såfremt du ikke medbringer gyldig voucher fra hotellet udstedt af Løgstør Golfklub må der betales almindelig greenfee i klubben.

Husk du skal altid foretage betaling i Løgstør Golfklubs klubhus, inden golfrunden påbegyndes.

Aftalen kan IKKE kombineres med andre rabatordninger.

Næste aktiviteter

Ekstraordinær Generalforsamling i Løgstør Golfklub

marts 20 @ 17:00 - 17:30

Arbejdslørdag den 23 marts 2024 kl. 8.00