Vinder af dagens match, til venstre Olivia Lindegaard Heilemann

Du kan se hele resultatlisten her

Den kun 12 årige Olivia Lindegaard Heilemann, imponerede selv de meget rutinerede golfspillere, da hun søndag vandt Sparekassen Danmarks åbningsmatch Løgstør Golfklub.

Matchen blev afviklet i fint vejr, trods en lidt drilsk vind på tværs af banen, men den generede ikke Olivia, som kom ind med en score på 41 point.

Dagen startede med standerhejsning, hvor formand Per Olsen, kort fortalte om det store arbejde som Greenkeeperer og mandagsholdet har lagt i at få banen klar, ligesom der var en tak til de 29 klubmedlemmer som var mødt op til arbejdslørdag og fik gjort klubhus og omgivelser klar til åbningsmatchen.

Der var på dagen ligeledes indvielse af klubbens nye Solcelleanlæg og nye tag på Maskinhus, Per Olsen rettede i den anledning en særlig tak til Norlys og Sparekassen Danmark Fonden Vesthimmerland, som har støttet projektet med henholdsvis kr. 100.000 og 50.000.

Formanden gjorde opmærksom på, at klubben som noget nyt i 2024, har match på klubbens Pay & Play Bane, hvor bl.a. Flexmedlemmer har mulighed for at deltage, der vil være match mandag i Rød Tee og onsdag i Optimisterne, klubben håber man hermed har fundet et godt tilbud til klubbens mange Flexmedlemmer.

Juniortræning starter mandag 15. april kl. 16.00 – 18.00 under ledelse af Michael Bagge og Klubbens Pro Allan Høgh, alle kan møde op, også dig som ikke har prøvet Golf før – De 2 første gange man møder er Gratis. Der bliver ligeledes Juniortræning hvor onsdag kl. 16.30 – 18.00 under ledelse af Rasmus Heilemann.

Direktør Rene Christensen fra Sparekassen Danmark, takkede de 66 fremmødte spillere, for de bakkede op omkring dagens match og Rene Christensen overrakte herefter klubben en Gavecheck, til indkøb af 9.000 nye træningsbolde, bolde om i øvrigt blev indviet på dagen.

Efter matchen ved dagens sponsor Sparekassen Danmark, overrakte Christian Sørensen, fine præmier til Olivia Lindegaard Heilemann som med dagens højeste score vand D rækken, der var ligeledes præmie til nr. 2 og 3 i hver række. Vinder af C rækken blev Niels Bach med 33 point, og B rækken Peter Michelsen med 38 point og A rækken Thomas Geil Kristensen med 34 point.

Nærmest hul 5 blev vundet af John Nøhr med 11,51 m. og hul 11 blev vundet af Torben Kjeldsen med 0,78 m og endelig nærmest hul 8 i 2. slag Christian Sørensen med 1,66 m.

Til sidst var der fællesfoto af alle præmievindere og Erik Heilemann takkede dagens sponsor Sparekassen Danmark for den flotte match, de fine præmier og beværtning af deltagerne.

A: rækken blev vundet af Thomas Geil Kristensen med 34 point. – Se det samlede resultat for A rækken her

Vinder af A Rækken

Vinder af A rækken, fra venstre Erling christensen, Claus Axelsen, Thomas Geil Kristensen og Christian Sørensen fra Sparekassen Danmark

B: rækken blev vundet af Peter Michelsen med 38 point – Se det samlede resultat for B rækken her

Vinder af B rækken fra venstre Ib Mielsen, Bjarne Kristiansen, Per Olsen og Christian Sørensen Sparekassen Danmark.

C: rækken blev vundet af Niels Bach med 33 point – Se det samelde resutlat for C rækken her

Vinder af C rækken, fra venstre, Niels Bach, Anders Veggerby, Frank Rasmussen og Christian Sørensen fra Sparekassen Danmark.

D: rækken blev vundet af Olivia Lindegaard Heilemann med 41 point. – Se det samlede resultat for D rækken her

Fra venstre vinder af D rækken Olivia Lindegard Heilemann, Rasmus Lindegaard Heilemann, Svend Aage Schytte Pedersen og Christian Sørensen fra Sparekassen Danmark.

Nærmest hul 5: John Nøhr med 11,51 m

Nærmest hul 11: Torben Kjeldsen med 0,78 m

Nærmest hul 8 i 2 slag: Christian Sørensen med 1,66 m

Nærmest hul vindere – John Nørh, Christian Sørensen og Torben Kjeldsen

Rene Christensen med gavechek til indkøb af de nye bolde til udslagsbanen

Hygge på Terassen efter matchen, hvor der blev bud på frikadeller og kartoffelsalat

Stor tak til Sparekassen Danmark for bidrag til en dejlig dag.

Klappræmie modtagere

Der var klappræmie til Kristian Gregersen, Inger Lis Olsen og Poul Lund.

Erik Heilemann holde Brifing

Klubben får overrakt Gavechek til Solcelleanlæg og til indkøb af bolde til udslagsbane.

Hygge på Terassen før præmieuddeling