I Løgstør Golfklub er der et godt, bredt og velfungerende klubliv.

Samler du på gode og sjove oplevelser?

Rigtig mange af medlemmerne i klubben, er desuden medlem af en af de mange “klubber i klubben”, som spiller golf på forskellige tider (ugedage og tidspunkter). Hen over året får alle gode og sjove oplevelser med golf spillet og de sociale kontakter.

Har du lyst til at blive en del af dette klubliv, kan du under de enkelte klubber finde kontantpersoner og andre nyttige oplysninger.

Skulle du ikke finde svaret, er du velkommen til at kontakte de enkelte klubbers bestyrelser, eller Løgstør Golfklub, som gerne hjælper med at få fremskaffet de ønskede oplysninger.

God fornøjelse.

Spilletider for “klubber i klubben”

De enkelte klubber har som udgangspunkt forskellige spilletider i Løgstør Golfklub. Her er der et lille overblik, men vi henviser i øvrigt til de enkelte klubbers undersider, hvor mere udførligt program findes. Klubberne er dog fleksible, hvis du kommer med en større gruppe. Så kontakt os blot og lad os høre nærmere.

Mandag – kl. 16.00 og 18.00 Dameklubben Rød Tee – April til Oktober

Tirsdag – kl. 16.30 – Herreklubben Fjordgutterne – April til Oktober

Onsdag – kl. 17.00 – Optimisterne – April til Oktober

Torsdag – kl. 09.00 – Seniorklubben – April til Oktober (I vinterhalvåret fra kl. 10.00)