Er du klar til sjove oplevelser?

Kom og spil med alle os i Løgstør Golfklub – vi skriver dig gerne op til næste hold.

Gå til golf og kom med på bølgen. Du får en oplevelse og sport for resten af livet? Meld dig på golfskole i Løgstør Golfklub.

Vi har et godt tilbud til dig – Køb Intropakke kr. 995 og kom Gratis på Golfskole.

Intropakke indeholder.: 3. mdr. prøvemedlemsskab af Løgstør Golfklub. Fri adgang til hele øve området i 3 mdr. med adgang til at benytte klubbens træningsanlæg, golfskole med instruktion, der forløber over 5 lektioner med vores pro-træner. Fri adgang til deltagelse i begynder- og Klub 9 matchene, der afvikles hver torsdag fra kl. 17.00 på Pay & Play banen samt  på stor bane, regelinstruktion – der afsluttes med DGU regelprøve samt lån af udstyr i hele perioden. Første dag modtager du regelbog, golfhandske, tæller til golfslag, pose med tees, 10 søbolde, markeringsmærke, pitchfork, samt 2 stk. greenfee-biletter til Pay & Play Banen, så du kan tage en ven eller to med ud og spille.

I 2024 har vi planlagt opstart af begynderhold på følgende mandage:  22. april, 3. juni og 12. august med start kl. 17.00 og 19.00.

Du kan tilmelde dig her

Du kan udskrive eller læse, Golfskole og Prøvemedlem 2024 her

På DGU`s hjemmeside, kan du finde flere hjælpematerialer.

Du finder link til DGU nybegynder her

Sådan spilles du fri og vil kunne få DGU kort.:

DGU kort giver dig adgang til at spille på stor bane i Løgstør og – mod betaling af greenfee – spille på andre golfbaner. Læs her

Tilbud.: Vælger du inden for de 3 mdrs. prøvemedlemsskab at indmelde dig i Løgstør Golfklub, betaler du kun kr. 3.085 som senior og kr. 1.542 for unge under 25 år og studerende, hvorefter du får ret til at spille resten af 2024 på såvel Pay & Play Banen som på vores 18 hullers Sea Side Bane.

Tilmeld dig – så hører du straks nærmere fra os.

Første mødeaften skal du påregne ca. 2 timer i alt.

Nærmere information kan fås ved henvendelse til info@logstorgolfklub.dk eller tlf. 9867 9200 eller konkakt John Jørgensen på tlf. 22252742 eller Per Olsen på tlf. 24696462

Vi glæder os til at se dig, din ægtefælle, nabo og alle andre som endnu ikke har oplevet golflivets mange glæder og gode minder.

Prisen for golfskolen og prøvemedlemsskab kan indbetales på konto 9070 – 0000273244  i Sparekassen Danmark. Husk at oplyse navn. Du kan også betale med MobilePay på nr. 45352.

Send os gerne samtidigt en mail med din fødselsdato, navn, fulde adresse, mail og tlf. nr. Oplys endvidere dit ønske til startdato og tidspunkt (17.00 eller 19.00) således at vi sikrer korrekt registrering i vores kartotek.

NB: Er du allerede medlem, så husk at få din nabo tilmeldt.

Begynderudvalget