Golfring Limfjorden

Golfring Limfjorden – Velkommen i Løgstør Golfklub

Skive, Aars, Hvalpsund, Morsø, Harre Vig, Hjarbæk Fjord, Nord Vest Jysk, Jammerbugten og Løgstør Golfklub.

Ordningen omkring Golfring Limfjorden er indgået mellem 9 golfklubber. Formålet er at give medlemmerne gode muligheder for at komme rundt på andre spændende golfbaner og vel at mærke til en fornuftig pris.

Når kontingentet til Golfring Limfjorden (Frit Spil) er betalt, har du fri adgang til alle de øvrige 8 klubbers baner – helt efter eget ønske og uden begrænsninger. Vær opmærksom på, at det er vigtigt, at din hjemmeklub har nået at registre dig som medlem af Golfring Limfjorden. Er der få dage til, at du ønsker at spille, bør du sikre dig, at din hjemmeklub har nået at få dig registreret i Golfbox, det er ikke nok, at du har indbetalt beløbet kontingentet.

Fleksmedlemmer og hverdagsmedlemmer kan ikke gør brug af rabataftalen.

Du bestiller din tid på Golfbox eller direkte på GolfMore automaten i Løgstør Golfklub. Det er vigtigt, at du går ind i klubhuset og bekræfter din tid på GolfMore automaten.

Deltager du i “Limfjordsgolf”-turneringen, er det ikke nødvendigt at bestille tid. Her afleverer holdkaptajnen – til kontoret i Løgstør Golfklub – en oversigt over de spillere, som har deltaget den pågældende dag med angivelse af spillernavn og DGU nr. samt oplysning om, hvorvidt spilleren er medlem af Golfring Limfjorden. Er spilleren ikke medlem af Golfring Limfjorden, bookes en tid på dagen og der betales sædvanlig greenfee.

Der udleveres ikke bagmærke i Golfring Limfjorden, da vi elektronisk kan tjekke, om du er korrekt tilmeldt ordningen.

Næste aktiviteter

Nyt Syn Match