Løgstør Golfklub er etableret i og omkring “Raunstrupgården”.

Her benyttes det oprindelige stuehus til klubhus for golfklubben, og de tidligere avlsbygninger anvendes til bagrum, maskinhus mm.

Kort forinden gården er der indrettet Parkeringsplads på venstre side til klubben gæster og medlemmer. Desuden er der parkeringsmuligheder på gårdspladsen, som dog er forbeholdt P-sponsorerne.

På højre side findes drivingrange og Pay and Play banen. Krolfbanen er placeret omkring P-pladsen.

Der er adgang til hul 1 til højre om stuehuset, og videre ned gennem haven og træerne.

Her har vi høflig selvbetjening….

Der forefindes fadølsanlæg, samt vin og et køleskab med vin/øl/sodavand. Priserne er særdeles favorable, du betaler med kort eller Mobil Pay for de varer du tager.

I forgangen findes automat med lidt forskelligt slik og chokolade, samt kaffeautomat, tees, markeringsmærke mm. kan købes her. Al betaling hertil foregår med kort eller Mobil Pay.

Greenfee skal betales via GolfMore terminal. Efter betaling udskrives automatisk scorekort påhæftet Bagtag nederst. Rives af og placeres synligt på Baggen.

Kommer I som gæster i større antal, hjælper vi gerne med forplejning efter forudgående aftale. Læs evt. mere under “Restauranten”, og lad os høre hvad vi kunne friste med.

Næste aktiviteter

Ekstraordinær Generalforsamling i Løgstør Golfklub

marts 20 @ 17:00 - 17:30

Arbejdslørdag den 23 marts 2024 kl. 8.00