Behandling af Persondata:

Politik for alkohol og euforiserende stoffer:

Ordensregler:

Code of conduct for golfsporten i Danmark:

Data behandleraftale med Golfbox:

Handelsbetingelser ved betaling  med kort eller MobilePay.

Behandling af Persondata:

I forbindelse med dit medlemskab (omfatter også prøvemedlemsskaber) i Løgstør Golfklub og Løgstør Krolfklub behandler vi en række oplysninger om dig.

Efter databeskyttelsesforordningens artikel 13 skal vi give dig en række oplysninger om, hvordan vi behandler dine data. Vi har derfor udfærdiget denne privatlivspolitik, hvor du kan læse nærmere om behandlingen af dine data, når du er medlem af Løgstør Golfklub og Løgstør Krolf Klub.

Det er vigtigt for os at understrege, at vi alene behandler dine oplysninger til brug for dit medlemskab af Løgstør Golfklub og Løgstør KrolfkKlub. Vi videresælger aldrig oplysninger om vores medlemmer til andre, ligesom vi ikke udleverer dine data til andre end beskrevet i denne privatlivspolitik.

Du kan læse klubbens privatlivspolitik her

Du kan læse klubbens behandling af persondata her

Politik for alkohol og euforiserende stoffer:

Du kan læse og udskrive klubbens Politik for alkohol og euforiserende stoffer her. (Revideret 24.3.2023)

Ordensregler:

Du kan læse og udskrive ordensreglerne her (Revideret 24-3-2023)

Vi ved godt, at rigtig mange af klubbens medlemmer og gæster overholder og respekterer golf- og etiketteregler. Alligevel har vi dog valgt at beskrive en del af reglerne i klubbens ordensreglement.

Ofte får vi reaktioner fra både gæstespillere og egne medlemmer, som undrer sig over de mange biler på p-pladsen, da banen – iflg. Golfbox – stort set var tom, da de bookede en tid.  Mange føler ikke, at de kan slå ud på den bookede tid, fordi andre ikke-bookede spillere slår ud uagtet at tiden ER booket.

Derfor håber vi, at alle vil læse og overholde ordensreglerne. Vi vil her fremhæve et par væsentlige punkter fra reglerne.:

I alle private runder er der pligt til at booke tid på Golfbox, før der spilles ud og tiden SKAL være bekræftet i Golfbox. Udskiv ikke kun scorekort, men bekræft den bookede tid, før dit scorekort udskrives. ”Husk en godt booket bane, må være en attraktiv bane, hvorimod en bane med få bookinger, måske ikke er værd at spille på !!??”.

Vi har stor focus på, at der i weekends og på helligdage spilles ud i 3 og 4 bolde. Først og fremmest for at få plads til flere gæstespillere og dermed bedre økonomi for klubben, men også for at få et mere glidende forløb på banen. Alle opfordres derfor til at booke sig sammen i 3 eller 4 bolde.

I weekends og på helligdage har 3- og 4-bolde lige rettigheder. I weekends og på helligdage er der en ubetinget pligt for spillerne til at kombinere, således at man kommer ud som 3- eller 4-bolde. Baneservice og golfklubben har ret til at flytte bookede 1 og 2 bolde sammen med øvrige spillere, således at det primært er 3 og 4 bolde som spiller. Alle har pligt til at respektere, at der bookes flere spillere på en i forvejen booket 1, 2 eller 3 bold, ligesom alle har ret til at booke sig på en i forvejen booket 1, 2 eller 3 bold.

I weekend og på helligdage har 1 og 2 bold, ingen rettigheder til at blive lukket igennem. Det betyder at hvis du alligevel vælger at spille 1 eller 2 bold, må du acceptere den spillerytme, der passer til 3 og 4 bolde.

Spillerne skal straks sørge for, at eventuelle nedslagsmærker på greens rettes op og at opslåede tørv genplaceres.  Husk Pitchforken skal være i lommen fra 1.tee.

Golf ved Limfjorden (FRITSPIL).  Alle skal booke tid via Golfbox. Straks efter ankomsten til gæsteklubben bekræftes tiden enten via GolfMore indtjekningsskærm i de klubber som benytter den, eller via Probox eller Combo Partner for resten.

Hvis du har betalt dit  kontingent til Golf ved Limfjorden (Fritspil) så sent, at du endnu ikke er registreret i Golfbox, kan gæsteklubben opkræve normal greenfee. Husk derfor betalingen i god tid, før du ønsker at benytte ordningen. – Du kan se om du er oprettet, hvis du når du booker en tid i en anden klub, vil der stå kr. 0 ved din booking, står der du opkræves greenfee, er du ikke oprettet med fritspil – kontakt da klubbens kassere og få sikkerhed for du er registreret rigtigt.

Code of conduct for golfsporten i Danmark:

Dansk Golf Union har udarbejdet et Code of Conduct for golfsporten i Danmark. Med et Code of Conduct ønsker DGU`s bestyrelse at sikre ordentlighed og gennemsigtighed i golfsporten.

Du kan her finde teksten i sin helhed.

DGU og bestyrelsen i Løgstør Golfklub henstiller til, at alle medlemmer af LGK gør sig bekendt med Code of Conduct.

Du kan her læse og udskrive Code of conduct for golfsporten i Danmark – Udfærdiget af DGU og gældende i alle dansk golfklubber.  (Revideret marts 2020)

Data Behandleraftale med Golfbox:

Du kan her læse og udskrive klubbens Data behandleraftale med Golfbox her  (Revideret marts 2020)

Handelsbetingelser ved betaling med Kort eller MobilePay

Ved booking betaler du greenfee jævnfør vores priser på hjemmeside. www.logstorgolfklub.dk Er der ændringer i bookingen, skal du henvende dig via mail til info@logstorgolfklub.dk, med oplysning af DGU-nummer samt ønske om ændret tid. Bliver du forhindret i at spille op til 2 timer inden start refunderer vi din greenfee – kontakt klubben med dato, spilletid og bane.

Næste aktiviteter

Ekstraordinær Generalforsamling i Løgstør Golfklub

marts 20 @ 17:00 - 17:30

Arbejdslørdag den 23 marts 2024 kl. 8.00