Spar Nord Match

kr.125

Velkommen til Spar Nord Match 2024

Søndag den 23.6.2024 – Tilmelding på Golfboks inden 21.6.2024 kl. 12.00

Tilmelding på dette link https://tourentry.golfbox.dk/?cid=4250867 eller Golf Box og opslag i klubhuset.

Der er gunstart kl.9.30. Indskrivning og modtagelse af scorekort skal være foretaget senest kl. 09.00, briefing kl. 09.10.

Der spilles  i 3 eller 4 lige stor række afhængig af antal tilmeldte.

Alle spiller Stableford.

Nærmest flaget på hul 5, 11 og 15 for såvel damer som herrer.

Hvert hold får fra start udleveret en farvet bold, markeret med holdnummer. Denne bold spilles på skift af deltagerne på holdet, startende med den, som står først på startlisten osv.  Der føres separat scorekort (holdscore), hvor de point, den enkelte spiller scorer, hver gang han/hun spiller med den farvede bold. De samme point føres tilsvarende på spilleres eget scorekort.

Mister holdet den farvede bold, får de ikke point på de resterende huller på holdscorekortet.

Den spiller, som mister den farvede bold, har mulighed for at sætte en anden bold i spil, og dermed forsøge at opnå point til eget scorekort.

Der er en holdpræmie til det hold, som kommer ind med den største holdscore, spillet med den farvede bold.

Derudover er der individuelle præmier i rækkerne.

Medarbejder fra Spar Nord, kører rundt og serverer is.

Spar Nord står for overrækkelse af præmier og holder et kort indlæg omkring medlemmernes mulighed for at få 2 stk. greenfeebilletter til LGK, hvis du booker et uforpligtende møde med Marianne Schjørring i Spar Nord.

Match fee er kr. 125,-  som bedes betalt via Mobilepay 786248. – Betal gerne min. 24 timer før match, husk at skive Navn eller DGU nr. og dato for match.

Gæster (som ikke er medlem af Golfring Limfjorden) betaler herudover greenfee. Betales på dagen, på Golf More automaten.

Klubben er efter matchen vært med 2 pølser og 1 brød.

Præmievinderne skal være til stede ved præmieoverrækkelsen, ellers går præmien videre til næste spiller i rækken.

Der kan ikke eftertilmeldes efter startlisten er offentliggjort.

Scorekort skal være afleveret til matchledelsen senest kl. 14.00.

Laver du en Eagle på et par 4 eller 5 hul, er der gavekort på kr. 500, fra Svane Køkkenet.

Laver du Hole in One, er der Whisky fra Drejer Design Center.

Dato:
juni 23