Junior-spillere er velkommen i golfklubben

Løgstør Golfklub har et stort ønske om at have en god og spændende juniorafdeling.

Vi har et godt trænerteam. Men kunne godt bruge nogle forældre / bedsteforældre eller andre med lyst til at hjælpe med mindre opgaver omkring vores juniorer til de forskellige hold og aldersgrupper, herunder primært nogle som – en gang i mellem-  vil gå en runde med vores juniorspillere.

I de efterfølgende afsnit kan der læses mere om aldersgrupperne og du kan læser mere om tidspunkt for træning.

Vores juniorer er samlet i en gruppe. Alder er normalt fra ca. 7 år og op til og med 17 år.

Trænerne deler normalt grupperne op, så 7 -12 år spiller sammen og gruppen fra 13 – 17 år spiller sammen.

Det koster årligt kr. 500 at spille en hel sæson, inkl. træning hver mandag fra 15.04. – 23.09. Der kan spilles på Pay & Play banen hele året.

For de, som ønsker DGU kort (Golfkørekort) der giver ret til at spille på stor bane, så er prisen årligt kr. 800.

Er dine forældre medlem af Golfklubben og du er under 10 år, kan du spille på Pay & Play banen, men ikke deltage i Juniortræning for kun kr. 200 pr. år.

Har du lyst til at prøve golf, møder du bare op på en af klubbens trænings aftener, eller du kontakter en af neden nævnte trænere, som gerne besvare dine spørgsmål. Du kan gratis deltage i træning op til 2 gange, før du skal tage stilling til, om du vil fortsætte og dermed melde dig ind i klubben.

Ud over træningen i klubben, er vi med i et samarbejde med juniorafdelingerne i både Aars Golfklub og Ranum Efterskole, hvor der årligt afvikles matcher, hvor juniorerne kæmper om pokalerne.

Vi glæder os til at byde velkommen til rigtig mange juniorer, og vi håber alle vores seniormedlemmer tager pænt imod de unge spillere.

Bestyrelsen.

Juniorer – undervisning

Klubbens protræner Allan Høgh forestår undervisningen, og der henvises til nærmere præsentation af ham her. Undervisningen sker hver mandag fra kl. 16.00 til 17.00, hvorefter der er fælles træning under ledelse af Juniorudvalget med træning indtil kl. 18.00.  Træningen starter 15. april 2024. Mød bare op.

Mandage fra kl. 16.00 til 17.00 med klubbens Pro Træner Allan Høgh.

Mandage fra kl. 17.00 – 18.00 – træning/ spil / leg med klubbens juniorudvalg.

Junior-  og Ungdomsudvalg i Løgstør Golfklub.

Per Gjessing – formand –  tlf. 20 92 16 62 – mail gjessing@dadlnet.dk

Henrik Madsen.: Tlf. 2285 2005 – mail henrik9670@gmail.com

Jens Erik Kristensen – Tlf. 29623497 – mail pivk@mail.dk

Michael Bagge – Tlf. 2553 0508 – mail michael.bagge@yahoo.dk

Pro Træner Allan Høgh.: Tlf. 4052 2768 – mail pro@aarsgolfklub.dk

Klub træner Michael Bagge.: – tlf. 2553 0508 – mail michael.bagge@yahoo.dk

Hjælpe træner Rasmus Heilemann – tlf. 2926 8773 – mail rhj@esaars.dk

Har du lyst at give et nap med i vores junior afdeling, er du velkommen til at kontakte juniorudvalget eller formand for Golfklubben Per Olsen – Tlf. 2469 6462.

Arbejdet medfører mange spændende og positive timer sammen med vores friske og unge medlemmer.