Sommergolf Løgstør Golfklub

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Løgstør Golfklub inviterer gæstespiller og medlemmer til at deltage i sommergolfen, som afvikles hver tirsdag i juli måned.

Mødetid senest kl. 09.00 til indskrivning. Gunstart fra flere huller senest kl. 09.30.

Match fee udgør 30 kr., der anvendes til indkøb af præmier. Gæster som ikke er medlem af Golf ved Limfjorden, betaler kr. 130 inkl. Greenfee.

Ansvarlig for dagens match er Fjordgutterne.

kr.30

Sommergolf Løgstør Golfklub

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Match fee udgør 30 kr., der anvendes til indkøb af præmier. Gæster som ikke er medlem af Limfjordsgolf betaler kr. 130 inkl. Greenfee.

Ansvarlig for dagens match er Rød Tee

kr30

Nu kan du lære at spille Bridge i Golfklubben

Introdag søndag d. 17.09 kl. 10.00

Søndag den 17.09.2023 kl. 10.00 afholder Løgstør Bridgeklub opstart/intro i Løgstør Golfklubs mødelokaler.

Mødet vil vare godt 2 timer, og Bridgeklubben er vært ved kaffe/kage og en øl/vand.

Du vil blive indført i det fantastiske kortspil, hvor vi bl.a. anvender Skolebridge, som viser nogle korte intro-/undervisningsfilm. Herefter skal vi selvfølgelig have kortene i hånden, og spille de første spil.

Synes du dagen forløber nogenlunde, vil vi fortsætte de næste 4 – 5 søndage. Samme tid, samme sted.

Du kan faktisk allerede nu under menupunktet Skolebridge se nogle af de intro-/undervisningsfilm som vi vil anvende.

Undervisningen er selvfølgelig ganske gratis for dig.

Generalforsamling i Hole in One Klubben – onsdag 25.10.2023 kl. 17.00

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

Hole In One klubben afholder ordinær generalforsamling, onsdag den 25.10.2023 kl 17.00. Dagsorden iflg. vedtægterne.
I den forbindelse kommer bestyrelsen med forslag til ændring af §4 i vedtægterne. Dels at ordinær generalforsamling efterfølgende afholdes i forbindelse med den årlige Hole In One match. Og at forslag fra medlemmerne skal ske til bestyrelsen senest 7 dage før generalforsamlingen. Hole In One klubbens vedtægter kan læses på LGK hjemmeside under "klubber i klubben"

Julefrokost i Seniorklubben

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Julefrokost i Seniorklubben torsdag, den 23. nov. 2023.
Tilmelding på golfboks senest fredag, den 17. nov. 2023 kl.12.00.
Deltager man kun i julefrokosten skal tilmelding også ske på golfboks.

kr. 75

Klubaften: Humørfyldt foredrag, om krøllede typer, originaler og fantaster med Kurt Leth.

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

MØD EN LEGENDE PÅ SLAP LINE… I Løgstør Golfklub onsdag 14. februar 2024 kl. 18.30 – 21.00 - Kurt Leth, kendt fra TV2. HAR LOVET AT HOLDE ET HUMØRFYLDT FOREDRAG, OM KRØLLEDE TYPER, ORIGINALER OG FANTASTER -De skæve typer er ved at uddø, men vi elsker at møde dem. Det gør vi her. Et foredrag med en masse kærlighed, grin, varme og lidt alvor.

dk50

Ekstraordinær Generalforsamling i Løgstør Golfklub

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

Ekstra ordinær Generalforsamling i Løgstør Golfklub afholdes onsdag den 20.3..2024 kl. 17.00 - i Løgstør Golfklub.
Dagsorden: Godkendelse af ny vedætger.

Punkter som ønskes behandlet på Generalforsamlingen, bedes indsendt skriftligt til Løgstør Golfklub eller til et medlem af bestyrelsen, senest den 10.2.2024. Du kan sende dit forslag direkte til klubben på mail  info@logstorgolfklub.dk

Arbejdslørdag den 23 marts 2024 kl. 8.00

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

Arbejdslørdag - Håber rigtig mange har mulighed for at deltage - Du tilmelder dig på Golf Box eller på opslag i klubhuset.