Klubmesterskaber 2023 afholdt i Løgstør Golfklub, I weekenden 2. og 3. september stod klubbens medlemmer klar til kampen
om æren som klubmester.
Der var kun i alt 18 tilmeldte spillere og desværre ikke nok til at der i rækkerne, Junior Drenge, Dame Senior eller Old Girls kunne kåres
rækkevindere.

Lørdag bød på lidt blæst. Det afspejlede sig i lidt højere antal slag for de este spillere i forhold til antal slag søndag.

Efter matchens 1. runde lørdag stod Dan Bang i førerposition med kun 82 brugte slag i skarp konkurrence med Mathias Firk, som havde brugt 86.

Efter 2. runde blev det dog Mathias Firk, som med ialt 166 slag kunne løfte buket og pokal som KLUBMESTER.

RÆKKEVINDERE blev:

Herrer: Karl Bloksgaard med 197 slag (50 p)

Herrer Senior: Mathias Firk med 166 slag (67 p)

Herrer Old Boys: Dan Bang med 168 slag (72 p)

Klubmesterskabet blev afviklet som hulspil med sideløbende blev afviklet en stableford-turnering med pointtælling hen over begge dage.

Vindere i STABLEFORD (hvor rækkevindere ikke kunne vinde) blev:

76 point – Jan K. Larsen

69 point – Christian Olsen

67 point – Torben Kjeldsen

64 point – Jens Andersen

64 point – Michael Bagge

Efter præmieuddeling var klubben vært med en sandwich, nydt i solskin på terrassen.