Lørdag 30. september stod årets nybegyndere, hjælpere i Klub 9 samt et par juniorspillere klar på Løgstør Golfklub til en 9 hullers afslutningsmatch i Klub 9…….årets Klub 9-mester skulle findes.

I Klub 9 har alle golfklubbens nybegynderne hen over sommersæsonen haft mulighed for – på torsdagsaftener – at spille 9 huller sammen med klubbens hjælpere. Dermed har begynderne – ud over at modtage gode råd og vejledning til golfspillet – haft mulighed for at knytte kontakt til øvrige begyndere og få spilleaftaler i stand.

Spillerne er troligt mødt op til spil, selvom vejret i denne sæson har budt på masser af regn og blæst – på lige præcis Klub 9 ́s spilleaftener. Til matchen kom ingen regn – men det blev kun til 13 graders varme og masser af blæst Golfbolden var meget svær at styre – men det gav en god undskyldning for få point !

Spillet blev afviklet med hold blandet af begyndere og hjælpere.

Vinder, på 1. pladsen, Klub 9-mester 2023 – Brian Madsen 2. pladsen – Jonas Knudsen 3. pladsen – Heidi Lindegaard Heilemann Vinder af matchen blandt Klub 9-hjælpere blev Bente Jespersen.

Efter en hyggelig afslutning med frikadeller og kartoffelsalat takkede formand for Begynderudvalget John Jørgensen alle for en god sæson og glædede sig samtidigt over, at en del at spillerne allerede havde tegnet fuldt medlemsskab for 2024.