Golfskolen 2023

Er du klar til sjove oplevelser?

Kom og spil med alle os i Løgstør Golfklub – vi skriver dig gerne op til næste hold.

Gå til golf og kom med på bølgen. Du får en oplevelse og sport for resten af livet? – Så meld dig på golfskole i Løgstør Golfklub.

Vi har et godt tilbud til dig – Køb Intropakke kr. 995 og kom Gratis på Golfskole.

Intropakke indeholder.: 3. mdr. prøvemedlemsskab af Løgstør Golfklub. Fri adgang til hele øve området i 3 mdr. med adgang til at benytte klubbens træningsanlæg, Golfskole med instruktion, som forløber over 5 lektioner med vores pro-træner. Fri adgang til deltagelse i begynder- og Klub 9 matcherne, som afvikles hver torsdag fra kl. 17.00, på Pay and Play banen, samt stor bane. Regelinstruktion som afsluttes med DGU regelprøve. Lån af udstyr i hele perioden. Du modtager første dag, regelbog, golfhandske, tæller til golfslag, pose med Tee, 10 sø bolde, markeringsmærke og pitchfork, samt 2 stk. Greenfee til Pay & Play Bane, så du kan tage en ven med ud og spille.

I 2023 er næste opstart af begynderhold, mandag 24. april med start kl. 17.00.

Du kan tilmelde dig her

Du kan udskrive eller læse, Golfskole og Prøvemedlem 2023 her

Sådan spilles du fri og vil kunne få DGU kort.:

,DGU kort giver dig adgang til at spille på stor bane i Løgstør og mod betaling af Greenfee spille på andre Golfbaner. Læs her

Tilbud.: Vælger du inden for de 3 mdr. prøvemedlemsskab, at indmelde dig i Golfklubben, betaler du kun kr. 3.000,- som senior og kr. 1.500 for unge under 25 år og studerende, hvorefter du får ret til at spille resten af 2023, på såvel Pay and Play Bane, som på vores 18 hullers Sea Side Bane.

Tilmeld dig og du hører nærmere.

Første mødeaften skal du påregne ca. 2 time i alt.

Nærmere information kan fås ved henvendelse til info@logstorgolfklub.dk eller tlf. 9867 9200 eller konkakt John Jørgensen på tlf. 22252742 eller Per Olsen på tlf. 24696462

Vi glæder os til at se dig, din ægtefælle, nabo og alle andre som endnu ikke har oplevet golflivets mange glæder og gode minder.

Prisen for golfskolen og prøve medlemskab kan indbetales på konto 9070 – 0000273244  i Jutlander Bank. Husk at oplyse navn. – Du kan også betale med Mobil Pay 45352

Send os gerne samtidig en mail, med din fødselsdato, navn, fulde adresse, mail og tlf. nr. , samt ønske til startdato og tidspunkt, således at vi sikre korrekt registrering i vores kartotek.

NB: Er du allerede medlem, så husk at få din nabo tilmeldt.

Begynderudvalget

Når man er spillet fri på Pay & Play Bane (Lille bane)

Spiller man sine første 2 – 3 runder, men en fra Begynder udvalget.
Herefter indtil man er spillet ned i hcp. 54, kan man kun spille på Sea Side Bane (Stor Bane), hvis man går sammen med en som har DGU kort.

Man starter i hcp. 72. – Du kan her se, hvilke ekstra slag man har i de aktuelle hcp. fra hcp. 72 – 54 Man skal være opmærksom på, at udskriver du et scorekort fra Golfbox, tager dette kort udgangspunkt i hcp. 54, du skal derfor manuelt tillægge de ekstra slag du har, på dit aktuelle hcp.

På baggrund af indleverede scores vil systemet beregne et “Laveste HCP resultat” pr. dags dato, og i takt med at spilleren indleverer bedre scores, så vil “Laveste HCP resultat” løbende bliver lavere, indtil spilleren første gang spiller en runde til et handicapresultat på 54 eller lavere. Når det sker, skifter spillerens Begynderhandicap til et “Normalt” WHS handicap, og udviklingen i handicap kan efterfølgende ses i handicapberegningen. På samme tidspunkt forsvinder funktionen med “Laveste HCP resultat” fra spillerens handicapside i GolfBox.

Begynderudvalget.

Næste aktiviteter

Ekstraordinær Generalforsamling i Løgstør Golfklub

marts 20 @ 17:00 - 17:30