Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

9 Hullers match – ECCO Days

10. august 2022 @ 17:00 - 19:30

kr30

ECCO Days – 9 hullers match.

Der afholdes i alt 4 ECCO Days matcher hen over sommeren i Løgstør Golfklub.

Vi er blandt de 40 klubber, der har fået mulighed for at afvikle det nye 9-hullers koncept, ”ECCO Days” i 2022.                                                                                                                                                                       Vi håber, at I har lyst til at deltage i de hyggelige eftermiddags-arrangementer, hvor det sociale spiller hovedrollen.

Der afholdes i alt 4 ECCO Days matcher hen over sommeren i Løgstør Golfklub.

Matchen afvikles sammen med- og på samme måde – som Optimisternes onsdagsmatcher normalt afvikles.

Hvem kan deltage

Alle kan deltage uanset niveau (næsten), køn og alder, og vi håber meget, at spillere, der normalt ikke har tid til en match på hverdage vil benytte sig af denne mulighed. Det er i hvert fald en god chance for at deltage i noget hyggeligt, selvom man har travlt J

Hvad spiller vi om?

ECCO har leveret præmier til matchen, så vi har lidt at spille om. Det er dog ikke præmierne, der er i fokus, men derimod det sociale. Så har I lyst til nogle hyggelige timer, er det lige en match for jer. Skulle du lave en hole-in-one i matchen, sender ECCO et par lækre nye ”hole-in-one” sko til dig.

Gå videre til ECCO Days Finale d. 12. september i Køge Golfklub

De 10 klubber, som har flest deltagere i løbet af de fire ECCO Days, får et 3- personers hold v. ECCO Days Finalen ifm. ECCO Tour afdelingen Trust Championship i Køge den 12. september. Det bliver en rigtig stor oplevelse, så lad os se, om ikke vi kan være gode J

Vi Elsker Golf Voucher til 400,-

Andreas Hartø og Brian Vester fra Vi Elsker Golf donerer gavekort / vouchers til alle der deltager ved en eller flere ECCO Days i 2022. Gavekortet modtager I til efteråret, og det kan benyttes ved Vi Elsker Golf på Rømø i 2023 og giver 400,- i rabat på et hold.

Dato og Format.

Match 4 afvikles den 10.8.2022 der spilles Stableford..

Du må deltage, så tit du vil, og for hver gang du deltager, får du et ekstra lod i puljen om de tre pladser ved ECCO Days Finalen i Køge, den 12. september, såfremt vi er blandt de 10 dygtige vindere. Og det er vi, hvis du selv deltager og er med til at sprede budskabet J

Alle matcher afvikles med gunstart, så vi er færdige på samme tid.

Tilmelding og betaling
Du tilmelder dig på Golfbox

Tilladelser
OBS! Vi gør opmærksom på, at når du deltager, giver du automatisk ECCO og Vi Elsker Golf lov til at sende dig e-mails med relevant info såsom gavekort til Vi Elsker Golf og ECCO-lodtrækningspræmier m.m. Du kan altid afmelde dig igen.

Du kan læse mere her.: ECCO DAY – Konceptet 202

Du kan tilmelde dig her.: https://tourentry.golfbox.dk/?cid=3368437