Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Åbent hus søndag 23.04.2023 – Golfens Dag

23. april 2023 @ 10:00 - 13:00

Løgstør Golfklub holder Golfens Dag. Kom og prøv golf helt gratis!

Om du er høj eller lav, gammel eller ung, kvinde eller mand, alene eller ej, så er du inviteret til Golfens Dag søndag den 25. april! 2023.

Golf er for alle – for mange bliver golf til livslang kærlighed.

Prøv helt gratis. Vi står klar til at hjælpe dig og vise dig Golf for begyndere. Du møder bare op i fritidstøj. Har du ikke et golfsæt, kan du låne et gratis i Løgstør Golfklub. Vi fortæller dig ligeledes gerne lidt om Golfskole og klubben generelt.

Husk også at tage dine venner, familie, arbejdskammerater og naboer med!

Program for dagen:

Kl. 10.00 vi mødes i gården ved klubben til velkomst og udlevering af lånegrej (for dig som ikke har golfudstyr)

kl. 10.10 Udslag fra klubbens udslagsbane, med kyndig vejledning fra øvede golfspillere.

kl. 10.30 Puttetræning på klubbens puttebane.

kl. 10.50 Inddeling af hold, hvorefter vi spille en holdmatch,på klubbens Pay & Play Bane.

kl. 12.30 Mulighed for træning på egen hånd på puttebane eller udslagsbane.

Kl. 13.00 Afslutning, hvor klubben er vært ved et par pølser og en sodavand eller øl.

Golfens Dag er gratis for alle besøgende. Det eneste du skal medbringe er godt humør, tøj og sko til vejret. Vi sørger for, at der står både udstyr, trænere og frivillige klar på dagen, så du får en god introduktion til golfsporten og vi sørger samtidig for, at du på intet tidspunkt vil føle dig overset på dagen.

Vi vil sætte pris på, hvis du tilmelder dig på info@logstorgolfklub.dk eller 98679200, så vi ved hvor mange, der kommer.

Du kan læse mere om hvordan og hvornår du kan komme på Golfskole Her.

Vi glæder os til at tage imod dig på Viborgvej 130, Ravnstrup, 9670 Løgstør

Dato: