• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Sjov Sommergolf – Kom og vær med den 27. juli 2023

27. juli 2023 @ 10:00 - 14:00

Gratis

Sjov Sommergolf er et landsdækkende koncept, hvor de danske golfklubber tilbyder børn og unge at komme og prøve golfsporten og opleve livet i en golfklub, så vi håber du kunne tænke dig en aktiv ferie og prøve at bide skeer med golfen sammen med en masse andre ferieglade børn.

Vi vil være klar med et sjovt program, der både indeholder leg, træning og spil på banen.

Kender du nogen børn som kunne tænke sig, at prøve at spille golf?

Hvad end det er dig selv, en ven eller et barnebarn, så er det nu I har chancen. Torsdag 27. Juli 2022, kl. 10.00 – 14.00.

Her har du mulighed for at prøve kræfter med golfsporten og det er ganske gratis!

Alle børn der deltager i Sjov Sommergolf får en goodiebag. Man skal selv medbring en stor sund madpakke. Husk også udetøj efter vejret, sko der sidder fast på fødderne og godt humør. – Du kan låne udstyr i klubben.

Tilmeld dig til:  Løgstør Golfklub på mail: info@logstorgolfklub.dk eller SMS til Per Gjessing på mobil 20 92 16 62

Vi tager billeder i løbet af ugen, som vi gerne vil have mulighed for at offentliggøre på klubbens website og sociale medier – og senere hen også i forbindelse med PR eller lign. Derfor vil vi gerne bede om dit samtykke ved tilmelding af dit barn.

Meld dig til og tag alle dine venner med til nogle spændende dage.

• Vi glæder os til at afholde Sjov Sommergolf med dig.

Du møder bare op i Løgstør Golfklub, Viborgvej 130, Raunstrup, 9670 Løgstør, også selv om du måske ikke havde nået at få dig tilmeldt. .

Hvis dine forældre kan deltage, må de gerne komme med, så de kan hjælpe med at tælle antal slag på banen.

Vil du vide mere om Sjov Sommergolf, eller har spørgsmål er du velkommen til at ringe til Juniortræner Per Gjessing på tlf. 20 92 16 62 eller Formand for Løgstør Golfklub Per Olsen på tlf. 24 69 64 62

Dato:
27. juli 2023