• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Klubaften med Vinsmagning Aflyst

9. februar 2022 @ 19:00 - 21:30

kr.100

Da familien hos dem som skulle så for programmet, har fået Covid19, ser vi os nødsaget til at aflyse denne aften.

Aflysning af Vinsmagning her onsdag den 9.2.2022

For jer som har indbetalt, vil vi naturligvis sørge for i får pengene retur.

Vi arbejder på, om vi muligvis kan finde et andet socialt arrangement, som kan afvikles inden sæsonstart.

og Løgstør Golfklub har hermed fornøjelsen at invitere alle klubbens medlemmer og gæster, til en  aften med fokus på vinsmagning..

Chris Severinsen vil gerne fortælle om 5 af de vine som kan købes hos Blomsteriet.

Der vil blive tale om 3 rødvine og 2 hvidvine.

Der serveres en tallerkenfuld med Cicheettis (tapas). fra Mesterslagteren. Indeholder både ost og pølser, der er tilpasset de enkelte vine.

Prisen pr. person, som ikke er medlem af Løgstør Golfklub er på kr. 200 pr. person.

Klubbens sponsor Sparekassen Danmark (Jutlander Bank), har ydet tilskud, så vi kan tilbyde denne aften, til klubbens medlemmer, til en særpris på kun kr. 100.00

Der kan betales på Mobil Pay 45352 ved tilmelding, Husk at skrive Vinsmagning samt Navn, alternativt kan betales før mødestart kontant eller via ProBox terminalen.

Der kan max. deltage 60 personer – Så pladserne fordeles ud fra først til mølle princip. – Bliver vi under 40 personer, vil arrangementet blive aflyst.

Tilmelding på Golfbox

Dato: