Hygge aften med drøftelse af de nye regler.

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Hyggeaften med regel spil. Her i den mørke tid, vil klubben gerne invitere dig til at hyggeaften, hvor vi sammen kan drøfte de nye regler som trådte i kraft her pr. 1.1.2019. – Herunder den nye lokalregl som evt. kan afløse en provisorisk bold m.m. Vores nye regel underviser Jan Vestrup, vil denne aften komme ind på de ændringer i reglerne. Herefter vil der være mulighed for, at man holdvis får lejlighed til at spille det nye Regel spil.

Stegt Flæsk og Persillesovs Match

Match med Stegt Flæsk og Persillesovs - Åben for alle - Tilmelding på Golfbox

dk100

Natgolf

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Natgolf i Løgstør - Vi starter nok med 9 huller på stor bane i dagslys, derefter fællesspisning og så en tur ud i mørket, evt. med 5-6 huller på Pay and Play banen. Fjordgutterne kommer med mere info i løbet af året, men afsæt allerede nu dagen i den kalender.

Mesterslagterens Match

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Velkommen til Mesterslagterens Match. Der spilles som en hold-match, sammensat af Golfbox og matchformen er Irish Rumble. Der er gunstart kl. 10:00, indskrivning og scorekort skal være afhentet kl. 09:30, der  vil være briefing kl. 09:40. Matchfee er 100,-  Gæster som ikke har fritspil, betaler herudover Greenfee.  Mesterslagteren er vært  ved 1 øl / vin / vand, samt 2 pølser og 1 brød efter Match.

kr.100

Jule Match – Aflyst

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Årets sidste match er en pakke match. Hver spiller medbringer en gave til en værdi af 50,- kr, der er derfor ingen matchfee denne dag. Efter Matchen kan der købes æbleskiver og Glögg til 50 kr. Du tilmelder dig på Golfbox indtil 25.12.2021 kl. 16.00

kr50

9 hullers match – ECCO DAYS

Der afholdes i alt 4 ECCO Days matcher hen over sommeren i Løgstør Golfklub. Dato for matcher.: 4. og 25. maj, 15. juni og 10. august 2022. Alle kan deltage uanset handicap og alder. Vi håber, at spillere der normalt ikke har tid til en match på hverdage, vil deltage i denne 9 hullers match.

kr.30

9 Hullers match – ECCO Days

kr30

9 hullers match – ECCO Days

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Der afholdes i alt 4 ECCO Days matcher hen over sommeren i Løgstør Golfklub. Dato for matcher.: 15. juni og 10. august 2022. Alle kan deltage uanset handicap og alder. Vi håber, at spillere der normalt ikke har tid til en match på hverdage, vil deltage i denne 9 hullers match.

kr.30

Sommergolf – Løgstør Golfklub

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Alle er velkommen til Sommergolf i Løgstør Golfklub. Du møder bare op kl. 9.00 på Løgstør Golfbane i klubhuset. Her sættes hold og første start er kl. 9.30 - Der spilles 18 huller. - Der betales normal Green fee. + match fee kr. 30,- for medlemmer af LGK og Golf ved Limfjorden - Øvrige gæster kr. 100 inkl. Greenfee.  Ansvarlig for dagens match er Seniorklubben.

kr30

Velling Par Match – Åben Match – Præmier og forplejning til en værdi af kr. 15.000

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

Matchen er en ÅBEN match, Spilles som parmatch (ægtepar / samboende / far-søn / mor-datter / 2 herrer eller 2 damer osv), og opdeles i ca. 2 lige store handicaprækker.
Der spilles stableford. Holdets bedste score, tæller på hvert hul. Præmien til parret på vinderholdene i begge rækker modtager hver 1 stk. Hee Welling Hay stol, til en værdi af kr. 1.600. Der er herud over fine præmie til flere af de deltagne hold.

kr.100