Mange muligheder for golfophold med bespisning og overnatning ved besøg i Løgstør Golfklub

Kære gæster i Løgstør og Løgstør Golfklub.

Løgstør er en aktiv handelsby, med mange indkøbs- og oplevelsesmuligheder bl.a. på lystbådehavnen.

Der vil derfor være mange gode grunde til at tage et par overnatninger i Løgstør, sammen med et par golfrunder på vores smukke og velplejede baner, uanset som det er på vores 18 hullers Sea Side Golfbane, eller vores spændende 9 hullers Pay and Play bane, som alle har adgang til.

Oplev hovedgadens mange butikker med gode tilbud, eller havnemiljøet med musik, Maritime museum, spisesteder og gallerier osv.

Løgstør Golfklub har indgået samarbejdsaftaler med flere, hvor vi bl.a. kan anbefale nedenstående sponsorer, hvor der er muligheder for overnatninger til enhver pengepung.

Bor du hos en af nedennævnte samarbejdspartnere, kan du tilkøbe greenfee til en pris af kr. 225. Husk at medbringe Voucher fra hotellet.

Sport & Academy – Farsø, Golfophold 1 elle 2 dage, fra kr. 1.045 pr. person.  se mere her

Løgstør Parkhotel er nærmeste nabo til hul 1 og ligger i gåafstand fra klubhuset, driving rangen og 1.ste tee. Hotellet ligger med en fantastisk udsigt over området og byen, og har gode tilbud på overnatning og forplejning. Greenfee betales direkte i golfklubben. – Golfophold inkl. middag, værelse og morgenmad fra kr. 800 (Excl. Greenfee) se her

Landal Feriepark, Rønbjerg ligger kun få km. fra Løgstør Golfklub. Her kan du bo i mindre eller større hytter og selv sørge for forplejningen, eller du kan spise i centrets fine restaurant. Centret tilbyder mange fritidsmuligheder som vandland, tennis, badminton, boldspil og meget andet.

Løgstør Badehotel – Hotel du Nord – Limfjordens perle, ligger med facaden direkte ud mod Limfjorden, og tæt ved byens centrum. Overnatning i dobbeltværelse m/Morgenmad pr. person fra kr. 550 – Greenfee kr. 225 til Løgstør Golfklub, når du medbringer Voucher fra Løgstør Badehotel. Greenfee betales direkte i golfklubben.

Hyggeligt landsted nær Løgstør.  – Book din overnatning her. Her ejers beskrivelse af stedet.: Airbnb kører med noget som hedder smart booking, der afhænger af tid og efterspørgsler. Jeg har nogen grundkrav som er  ca. 1.200,- pr døgn. og minimum 4 døgn. Man kan kun leje hele huset, ikke kun enkelte værelser. Vand og varme er inklusiv. man kan tilkøbe sig rengøring og sengelinned.

Men alt er fint sat op og forklaret, hvis man klikker sig ind på linket.:

.Søren Risager, Nørlangsvej 15, 9670 Løgstør
Tlf  45 2033 1380
risager.s@gmail.com

Se mere om Løgstør og hvad der ske i byen.:  Muslingebyen

Du kan også læse om vores golfpakker her, hvor der tilbydes overnatning, forplejning og golf.

Næste aktiviteter

Åbningsmatch – Sparekassen Danmark

april 7 @ 9:30 - 15:00

Golfskole – Køb intropakke med 3. mdr. prøvemedlemsskab og kom gratis på golfskole