Husk at tilmelde dig klubmatcher, du tilmelder dig på Golfbox, under Klubturnering, vælg mdr., tryk på aktuel match, læs info om match og tryk på tilmeld her, så er du tilmeldt match.

Næste match er Uni-Byg Par match

Matchen er en ÅBEN match, hvor gæster er velkomne.

Spilles som parmatch (ægtepar / samboende / far-søn / mor-datter / 2 herrer eller 2 damer osv), og opdeles i ca. 2 lige store handicaprækker.

Der spilles stableford. Holdets bedste score, tæller på hvert hul.

Præmien til parret på vinderholdene i begge rækker modtager hver 1 stk. Hee Welling Hay stol, til en værdi af kr. 1.600. Der er herud over fine præmie til flere af de deltagne hold.

Der er indskrivning og morgenkaffe fra kl. 9.00. – Gunstart kl. 10.00

Der er efter matchen 1 kyllingefilet m/ kartoffelsalat + salat

Matchfee er 100,-  Gæster som ikke har fritspil, betaler herudover Greenfee

Tilmelding via Golfboks eller opslag i klubhuset. Tilmelding sker efter først til mølleprincip.

Fælles træning – Gratis for klubmedlemmer.

hver mandag fra 10.8.2020 kl. 15.00 - 15.50 og igen fra kl. 18.10 - 18.50.
Du tilmelder dig ved at skrive dig på listen i klubhuset, listen hænger på væg ved
siden af dør ind til kontor.
Klubbens Pro Allan Høgh, tilpasser så sin undervisning og hjælp, ud fra hvad i har
ønsket på listen.

Banen og trænings anlæg er åben, dog med visse restrektioner.:

Som er gældende fra og med mandag den 8.7.2020 – Du kan læse restrektionerne her.

De nye restrektioner, betyder der er river i bunker og flag må tage op af koppen, hvis man har ønske herom.

Det betyder også alle nu skal huske at rive efter sig i bunker.

Vi følger løbende situationen og tilpasser forholdene til de regler

som myndighederne opsætter.

Følg med på hjemmesiden, der kan ske ændringer løbende.

Tilsvarende kan du læse DGU`s
anbefalinger af 8.7.2020  her

Du kan se hvordan du forebygge Corona Virus på dette link:

Husk at bekræfte din tid.

Mange vælger kun at udskrive scorekort. Bestyrelsen vil gerne om alle husker at bekræfte sin tid, når i kommer frem til klubhuset. Har du ikke i forvejen booket en tid, så vælger du tidsbestilling, når du har kørt dit DGU kort i gennem på Skærm i klubhuset og  vælger herefter scorekort. – Det hjælper banekontrol med at se hvem og hvor mange der er på banen. Dit DGU kort, er nu også din legitimation for du har ret til at spille på banen, så spørger banekontrol om at se dit DGU kort, så tag godt imod dem, de kender måske ikke alle i klubben. (Bagmærker er afskaffet her i 2020).

Muligheder for at spille med rabat på Greenfee i 2020

Der er sket en del ændringer i steder du kan spille til nedsat greenfee, du kan her se hvor du har muligheder i 2020