Mesterslagterens Match

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Velkommen til Mesterslagterens Match. Der spilles som en hold-match, sammensat af Golfbox og matchformen er Irish Rumble. Der er gunstart kl. 10:00, indskrivning og scorekort skal være afhentet kl. 09:30, der  vil være briefing kl. 09:40. Matchfee er 100,-  Gæster som ikke har fritspil, betaler herudover Greenfee.  Mesterslagteren er vært  ved 1 øl / vin / vand, samt 2 pølser og 1 brød efter Match.

kr.100

Jule Match – Aflyst

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Årets sidste match er en pakke match. Hver spiller medbringer en gave til en værdi af 50,- kr, der er derfor ingen matchfee denne dag. Efter Matchen kan der købes æbleskiver og Glögg til 50 kr. Du tilmelder dig på Golfbox indtil 25.12.2021 kl. 16.00

kr50

9 hullers match – ECCO DAYS

Der afholdes i alt 4 ECCO Days matcher hen over sommeren i Løgstør Golfklub. Dato for matcher.: 4. og 25. maj, 15. juni og 10. august 2022. Alle kan deltage uanset handicap og alder. Vi håber, at spillere der normalt ikke har tid til en match på hverdage, vil deltage i denne 9 hullers match.

kr.30

9 Hullers match – ECCO Days

kr30

9 hullers match – ECCO Days

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Der afholdes i alt 4 ECCO Days matcher hen over sommeren i Løgstør Golfklub. Dato for matcher.: 15. juni og 10. august 2022. Alle kan deltage uanset handicap og alder. Vi håber, at spillere der normalt ikke har tid til en match på hverdage, vil deltage i denne 9 hullers match.

kr.30

Sommergolf – Løgstør Golfklub

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Alle er velkommen til Sommergolf i Løgstør Golfklub. Du møder bare op kl. 9.00 på Løgstør Golfbane i klubhuset. Her sættes hold og første start er kl. 9.30 - Der spilles 18 huller. - Der betales normal Green fee. + match fee kr. 30,- for medlemmer af LGK og Golf ved Limfjorden - Øvrige gæster kr. 100 inkl. Greenfee.  Ansvarlig for dagens match er Seniorklubben.

kr30

Velling Par Match – Åben Match – Præmier og forplejning til en værdi af kr. 15.000

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

Matchen er en ÅBEN match, Spilles som parmatch (ægtepar / samboende / far-søn / mor-datter / 2 herrer eller 2 damer osv), og opdeles i ca. 2 lige store handicaprækker.
Der spilles stableford. Holdets bedste score, tæller på hvert hul. Præmien til parret på vinderholdene i begge rækker modtager hver 1 stk. Hee Welling Hay stol, til en værdi af kr. 1.600. Der er herud over fine præmie til flere af de deltagne hold.

kr.100

Defeuth Open 2022

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

Defeuth Open 2022 - Hold in One præmier på op til kr. 100.000, Præmiebord med bl.a. finalerejse til udlandet. Amatør turnering for spillere med HCP. 0 - 36 - Der spilles i 3 lige store rækker ved 70 deltagere eller derover, dog max 108 deltagere. A række spiller slagspil. (Svensk – Max. 5 ekstra slag pr. hul). B række spiller stableford. C række spiller stableford. Deltager skal være 18 år +

Der spilles med 7/8 hcp, i alle rækker, tællende på spille HCP.

kr.450

Golftræf – Golfring Limfjorden – Limfjordsgolf 2022

Hvalpsund Golf Club Tingvej 44, Hvalpsund, Farsø, Danmark

Invitation til Golftræf – Limfjordsgolf 2022. Tirsdag den 27.9.2022 kl. 9:00 (gunstart). I samarbejde med turneringen Limfjordsgolf er Hvalpsund Golf Club vært for årets sidste golftræf. Turneringen er primært for alle 60+ herrer, som deltager i turneringen ‘Limfjordsgolf’ i 2022. Sekundært (hvis der er plads) kan alle 60+ herrer, som er medlem af Golfring Limfjorden 2022, deltage. Der spilles individuelt i 4 lige store rækker foruden i en holdturnering, hvor de 8 bedste scores fra hver klub tæller med. Genvej for tilmelding kan findes på Golfring Limfjordens hjemmesidens under  ’Træf’