Tilmelding til Limfjordsgolf 2021

Det er nu tid til at se hvor mange hold, vi skal have tilmeldt i 2021 - Du kan tilmelde dig indtil den 14.1.2021, herefter sørger klubben for tilmelding af det antal hold, som der er spillere til.

Du kan læse mere om Limfjordsgolf på dette link http://www.golfvedlimfjorden.dk/

Du tilmelder dig på Golfboks, vælg Klubturnering - Vælg 2021 -Vælg Golf ved Limfjorden 2021 (Herre eller Damer) og tilmeld dig online.

Golfskole (Kursus som afsluttes med DGU kort)

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Vi starter nye hold op på følgende dage - Mandag den  26. april, mandag den 7. juni og mandag den 16. august 2021.

Du kan læse mere om Golfskole på klubbens hjemmeside, under Begyndere.

kr. 500

Golfskole (Kursus som afsluttes med DGU kort)

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Vi starter nye hold op på følgende dage - Mandag den  7. juni og mandag den 16. august 2021.

Du kan læse mere om Golfskole på klubbens hjemmeside, under Begyndere.

kr. 500

Golfskole – Køb intropakke med 3. mdr. prøvemedlemsskab og kom Gratis på Golfskole

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Vi starter nye hold op på følgende dage - Mandag den 25. april, 30. maj og 15. august 2022. Du kan læse mere om Golfskole på klubbens hjemmeside, under Begyndere. En startpakke koster kr. 995 og indeholder retten til at spille i 3 mdr. på klubbens Pay & Play Bane samt Golfskole m.m.

kr. 995

Tilmelding til Regionsgolf 2024

Vil du spille Regionsgolf i 2024, så er det nu du skal tilmelde dig - Du tilmelder dig på Golf Box - Der kan læses mere omkring de enkelte på http://www.regionsgolf-danmark.dk/

Tilmelding Limfjordsgolf 2024

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

Tilmeldinger efter 15. januar anvendes som reserver.

Golf ved Limfjorden er et lokalt supplement til regionsgolfen. Turneringen administreres af en" Turneringsledelse".

Det er på ingen måde tanken, at dette skal erstatte regionsgolfen. Derfor spilles alle indledende puljekampe i april og august.

Det er målet, at flere herrer/Senior skal tilbydes spillemuligheder og samtidig at styrke Golfring Limfjorden "Fritspils ordningen".

Der spilles fra scratch i handicapbestemte rækker (A (Hcp. alle), B (Hcp. min. 18), C (Hcp. min. 27 ) - Der spilles med fuld handicap i alle rækker.

Man skal være fyldt 60 senest 31. december 2024 for at deltage. .

Se mere på www.golfringlimfjorden.dk

Nu kan du lære at spille Bridge i Golfklubben

Introdag søndag d. 17.09 kl. 10.00

Søndag den 17.09.2023 kl. 10.00 afholder Løgstør Bridgeklub opstart/intro i Løgstør Golfklubs mødelokaler.

Mødet vil vare godt 2 timer, og Bridgeklubben er vært ved kaffe/kage og en øl/vand.

Du vil blive indført i det fantastiske kortspil, hvor vi bl.a. anvender Skolebridge, som viser nogle korte intro-/undervisningsfilm. Herefter skal vi selvfølgelig have kortene i hånden, og spille de første spil.

Synes du dagen forløber nogenlunde, vil vi fortsætte de næste 4 – 5 søndage. Samme tid, samme sted.

Du kan faktisk allerede nu under menupunktet Skolebridge se nogle af de intro-/undervisningsfilm som vi vil anvende.

Undervisningen er selvfølgelig ganske gratis for dig.

Klubaften: Humørfyldt foredrag, om krøllede typer, originaler og fantaster med Kurt Leth.

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

MØD EN LEGENDE PÅ SLAP LINE… I Løgstør Golfklub onsdag 14. februar 2024 kl. 18.30 – 21.00 - Kurt Leth, kendt fra TV2. HAR LOVET AT HOLDE ET HUMØRFYLDT FOREDRAG, OM KRØLLEDE TYPER, ORIGINALER OG FANTASTER -De skæve typer er ved at uddø, men vi elsker at møde dem. Det gør vi her. Et foredrag med en masse kærlighed, grin, varme og lidt alvor.

dk50