Nu kan du lære at spille Bridge i Golfklubben

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Introdag søndag d. 17.09 kl. 10.00

Søndag den 17.09.2023 kl. 10.00 afholder Løgstør Bridgeklub opstart/intro i Løgstør Golfklubs mødelokaler.

Mødet vil vare godt 2 timer, og Bridgeklubben er vært ved kaffe/kage og en øl/vand.

Du vil blive indført i det fantastiske kortspil, hvor vi bl.a. anvender Skolebridge, som viser nogle korte intro-/undervisningsfilm. Herefter skal vi selvfølgelig have kortene i hånden, og spille de første spil.

Synes du dagen forløber nogenlunde, vil vi fortsætte de næste 4 – 5 søndage. Samme tid, samme sted.

Du kan faktisk allerede nu under menupunktet Skolebridge se nogle af de intro-/undervisningsfilm som vi vil anvende.

Undervisningen er selvfølgelig ganske gratis for dig.

Klubaften: Humørfyldt foredrag, om krøllede typer, originaler og fantaster med Kurt Leth.

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

MØD EN LEGENDE PÅ SLAP LINE… I Løgstør Golfklub onsdag 14. februar 2024 kl. 18.30 – 21.00 - Kurt Leth, kendt fra TV2. HAR LOVET AT HOLDE ET HUMØRFYLDT FOREDRAG, OM KRØLLEDE TYPER, ORIGINALER OG FANTASTER -De skæve typer er ved at uddø, men vi elsker at møde dem. Det gør vi her. Et foredrag med en masse kærlighed, grin, varme og lidt alvor.

dk50

Sponsormatch for klubbens sponsorer

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Klubben byder kl. 12.00 velkommen til klubbens sponsorer.

Der spilles ud kl. 13.00 på stor bane for de som har DGU kort, og der spille ud på lille bane for de som ikke har DGU kort. Der vil også være en let instruktion til de som måske aldring har prøvet Golf før.

Efter matchen er klubben vært ved et let traktement.