Medhjælpermatch 2017

Årets medhjælpermatch med Cross Country match   Dagens sponsor er Royal Unibrew m.fl. Dagens starter med lidt brød kl. 11.00 og gunstart på matchen kl. 12.00. Efter matchen er klubben […]

Rydercup Dandy´s / The Blue Team

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Den årlige Ryder-Cup i Løgstør, afvikles fredag den 22 juni og lørdag den 23 juni.
Holdleder er Dan Bang samt Edvard Andersen.

kr500

Afslutning Rød Tee

Afslutning Rød Tee 2018

Julematch

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Hver spiller medbringer en gave til en værdi af 50 kr. - Ingen matchfee. Der spilles i en samlet række. Der er Gunstart kl. 10.00. Scorekort skal være afhentet senest kl. 9.30. Efter Matchen kan der købes Æbelskiver og Gløg til kr. 40,- En dejlig travetur efter al julemaden.

kr50

Gratis prøvetime – Golfklinik – Fysio Danmark, Løgstør

Fysio Danmark Blekingevej 17, Løgstør

Gratis prøvetime - Øvelserne forbedre dit golfspil, uanset dit nuværende niveau. Træn golfmusklerne sammen med andre golfspillere. Træningen mindsker risikoen for skader, og du kommer i bedre form.

Hygge aften med drøftelse af de nye regler.

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Hyggeaften med regel spil. Her i den mørke tid, vil klubben gerne invitere dig til at hyggeaften, hvor vi sammen kan drøfte de nye regler som trådte i kraft her pr. 1.1.2019. – Herunder den nye lokalregl som evt. kan afløse en provisorisk bold m.m. Vores nye regel underviser Jan Vestrup, vil denne aften komme ind på de ændringer i reglerne. Herefter vil der være mulighed for, at man holdvis får lejlighed til at spille det nye Regel spil.

Forår i Lanternen – Mød os på stand 157 – Forårs messe

Lanternen 9670, Denmark

Eller kom og prøv dine evner af som putter, måske vinder du adgang til vores skønne Krolf og Golfbane, eller måske er du den heldige, som vinder i EN GAVE FOR LIVET.  - Startpakke til Golf, som bl.a. indeholder 3 mdr. prøvemedlemskab samt golfskole med 6 lektioner ved klubben Pro og adgang til at deltage i fælles træning hver torsdag i en 3 mdr. periode.

Stegt Flæsk og Persillesovs Match

Match med Stegt Flæsk og Persillesovs - Åben for alle - Tilmelding på Golfbox